• Elviraspappa

Piercing ! Se hit !

var är ni piercade och hur många har ni ?

tänker ni göra fler ?

intressant om intim piercade svarar också . jag är själv intim piercad .

• Svar på tråden Piercing ! Se hit !
  • Elviraspappa

Henrik 28 : varför tog du bort dom ? frenum var det jobbig läkningstid på den ?

• KalsongMorsan

har haft i tutten, har två i tungan, en i navel, en i överläppen & en där nere men vill göra fler..mina e inte så synliga.
    sen har jag massa hål i örona & två i näsan men de räknas inte som piercing me tanke på att jag gjort de flesta själv :)

• Henrik28

Tog bort frenum för att min dåvarande tjej fick skav vid sex.
    Den andra började växa ur skinnet. Läkningstiden på frenum var ca 7 veckor. Då varade det inte och ömheten hade försvunnit.

• Elviraspappa

henrik28: kan tänka mig att den skvavde lite , skavde den inte på dig ? ovanligt att du gjorde just frenum .. första jag har hört ..

• Henrik28

Jo i början innan den var helt läkt skavde det en del.
    Jag gjorde frenum för att jag inte vågade göra prins albert.

• Niccita

Jag har 1 i tungan, 1 i brøstvårtan och 1 vertical hood.

Kommer garanterat ta några till, bland annat en till i tungan, en till i andra brøstvårtan och 1 labia...

• Valaina

Fråga till er bröstvårtepiercade och gravida (om sådana finns här):
    Har ni upplevt att, då brösten växer under graviditeten, det börjar "gå upp" lite i hålet/"såret" och ömma lite extra?
    Om ja, ska det vara så och det går över så länge man tvättar regelbundet osv? Om nej, är det bara att ta ur den för att undvika besvär?
    Vill ju verkligen inte ta ut den!!

• Emzi

Jag har en i tungan, naveln och en labrett. Ska göra en till, men vet inte var än :)

• Niccita

Jag ær gravid, och min ømmar mer æn den andra..
    Men att den vætskar sig har jag inte mærkt av...
    Prova att tvætta den med en antibakteriell tvål, annars kan du nog inte gøra annat æn att ta ut den...

• mästerkattenistövlar

valaina- om du tänktamma så är det rekomenderat att ta ut piercingen i god tid så att hålen hinner dra ihop sig. Det kan bli riktigt klurigt för den lilla annars. Annars gäller väl samma sak som vid naveln; ta ut piercingen om det börjar vidga sig vid hålen så att de inte blir fula och så att man inte får sår.

Svar på tråden Piercing ! Se hit !