Piercing ! Se hit !
var är ni piercade och hur många har ni ?
tänker ni göra fler ?
intressant om intim piercade svarar också . jag är själv intim piercad .
var är ni piercade och hur många har ni ?
tänker ni göra fler ?
intressant om intim piercade svarar också . jag är själv intim piercad .
*puff*
Jag har tungan och öronen nu, hade en i naveln men den åkte ut när jag var gravid och nu har det växt igen..ska ta om den nu i slutet av sommaren.
Men jag vill ha fler i öronen och sen är det tänkt att jag ska pierca bröstvårtorna och jag vill verkligen göra en intimpiercing!!
Gör intimpiercing ont..tänkte typ ta i kappan..
jag har hittat ett ställe som tar gratis, prata med han som tog nyss på tele, han behövde öva på just de piercingarna. Skulle ni våga? Han sa att man ser direkt om en sitter bra eller ej :-P haha
Nå tjejer skulle ni våga vara försökskaniner?
linda87- aldrig i livet! Finns ju ingen garanti alls på att personen i fråga ens sett en piercing innan (ta bara myskosarna som piercar i Gamla stan, en gammal guldsmed liksom)
Vad är det för ställe? Är allt gratis, eller bara de just han gör, är det någon annan som övervakar i sånt fall?
elviras pappa, har ingen kille men alla tjejer jag "stöter på" lär nog bli glada *S*
*S*
ja läkningstiden är fiiiin
160:- inkl eftervård för piercingen + tåget eller 600:- för nån som redan kan göra den hmmm...
Naveln min är en piercad!
Jag har i tungan , smiley läppen och näsan. Har haft i ögonbrynet, men det har växt igen, samma med naveln..
Linda87: jag skulle akta mig för en sådan Piercare och gå till ett proffs
Haft en frenum och en pubic men tog bort dem för ett par år sen.