• Elviraspappa

Piercing ! Se hit !

var är ni piercade och hur många har ni ?

tänker ni göra fler ?

intressant om intim piercade svarar också . jag är själv intim piercad .

• Svar på tråden Piercing ! Se hit !
  • Gos Mys

Jag har i tungan och höger bröstvårta, funderar på att göra en intimpiercing också..

• Elviraspappa

Gos Mys : vill du ha en sådan så kan jag rekomendera en intim piercing , en i kappan är det lite mer riv i

• linda87

nån som gjort intimpiercing hos viking i linköping?

• Carro Å

Jag haren i tungan och en i överläppen. Har även haft näsan och bröstvårtan. Bröstvårtan tog jag bort då det inteläkt som det skulle och näsan tog jag ut innan jag gjorde läppen för att jag inteville se ut som en nåldyna ( hoppas att ingen tar vid sig för det e bara inte min stil men kan vara så snyggt på andra) . Tänker nog ta bort min tung piercing så småningom oxå för den har jag haft i över 6 år och e ganska så trött på den. Läppen får stanna

• Elviraspappa

linda 87 : har du Tribe eller barbarella i närheten ?

• Sissa83

4 st har jag, näsan, läpp, tunga o navel oxå alla i öronen då Men har fått ta ut den i naveln och i tungan (pga hyperkänsliga tänder) Nu när jag blev gravid. Men hoppas kunna pierca om mig igen. Bröstvårtan hade vatt läckert, har funderat en massa på det me

• Pyret3

Navel, tunga, näsvinge, 2 st inre blygdläppar + 10 i öronen

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Honungsmelonen
    jag har 3...1 i naveln o en under läppen och 1 i tungan...
    *När det är kallt är det hoppet som håller mig varm*
  • mästerkattenistövlar

Linda87- ta en trip till Nkpg och besök Lucky 7 istället. De VET jag iaf är bra på intim.

• linda87

elvirasp. linda 87 : har du Tribe eller barbarella i närheten ? nja inte som jag vet hurså?

märsterkattens. Ok, ja jag har hört bra om lucky7...även tatu med....ska ringa o höra vad de tar, hur är piercaren/na...? Är studios öppna imorn mån tro?

Svar på tråden Piercing ! Se hit !