• Elviraspappa

Piercing ! Se hit !

var är ni piercade och hur många har ni ?

tänker ni göra fler ?

intressant om intim piercade svarar också . jag är själv intim piercad .

• Svar på tråden Piercing ! Se hit !
  • mästerkattenistövlar

Linda87- vet itne om det är öppet måndagar, men jag tror det.
    Min vän som gjorde en intim valde att pierca sig hos tjejen som jobbar där (vet ej namn) och hon tyckte att piercaren var väldigt snäll och proffsig.
    De andra har jag också bara hört bra om, även av andra piercingstudios.

• linda87

ok shysst att en tjej jobba där, de på nemesist (elin) i lkpg (de flytta till motala nyligen) hon hade jag velat gör hos men palla o åka ända till motala för det *S* i norrköping kan man ju hitta på annat om inte annat Ska ringa o höra med de!

nån mer som gjort på lucky7 ?

• linda87

Fan va jag är tänd på att göra en intimpiercing *S* :-P

• Elviraspappa

linda87 : hehehe ja killen din kommer säkert att bli glad och fördelen med er tjejer som piercar er är läknings tiden . Det går såååååå ruskigt fort , 1- 2 veckor då det inte ömmar längre så är det bara att köra på Ett tips för väldigt lyckat piercing resultat och eftervård är att köpa så ni alltid har Provon hemma helt underbart medel och det enda tänk bara

• M I R R E

Provon ska man bara använda under första läkningstiden sen ska man tvätta som vanligt.

Han är det finaste som finns, mammis lille prins!!!
  • flex

jag har 9st o då har jag inte räknat öronen. skulle vilja göra 2 till men jag tror nog att det räcker nu ett tag..

• Taffer

Har haft navel, tunga. bröstvårtan och näsan, men inga av dom kvar nu Tog ut i navelen när jag blev gravid och den é igenväxt nu.

• Ofir1

1 i naveln och 1 i näsan.. Den i näsan gjorde jag själv som 13 åring och den i naveln gjorde jag hos en piercare som 15 åring.
    Jag ska förmodligen inte göra fler piercingar, men eventuellt göra om de jag har om de av någon anldening skulle "försvinna".
    Men ska jag nog tatuera mej, det är jag väldigt sugen på.. men det hör väl inte hit

• mästerkattenistövlar

Oh... kanske ska skriva vad jag har också.
    För tillfället är det abra två töjda öron (8 resp 10mm), men hålet i läppen sitter kvar trots saknad av smycke. Har haft i ögonbrynet och i naveln också.

• Elviraspappa

flex: var har du dina Piercingar ?

Svar på tråden Piercing ! Se hit !