• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • nublu

Juliah : Tack! Fatta vad skönt!

Rut: Jag tvivlar på att det är den försvunna fjädern till häftpistolen som gör dig sur - jag tror att det är bebis på G. Har inte du BF typ närsomhelst? Jag minns när jag väntade O och maken fick för sig att vi var tvugna att stöldskyddsmärka bilen efter att han slutat jobbet. Jag tyckte att han var dum i huvudet men sa inget utan bara kokade invärtes... På natten gick vattnet. Lite OT, men hå och hej! Vad ska du klä med för tyg?

• hampo

Vilja 78: Exakt det bordet har jag. Ska måla om det i antikvitt nästa vecka. Bordet syns som det är nu, i mitt galleri. Kram

• hampo

Såg nyss att det som skiljer är krysset jag har under mitt.

• jen05

Englavingar, jag fick mina sängkläder idag ...tyckte dom var jättefina!

Juliah: jag har en sån där glaslampa/lykta som du tänker på tror jag? den är från indiska.

• jen05

Juliah: tittade i ditt galleri på den nya lampan, vad fin den var! såg i bakgrunden att du hade nån slags hylla? den såg fin ut, kan du inte fota den?

• Marylo

ja måste be om råd från er! Idag gjorde vi om i vårat vardagsrum, vi hade en varm orange färg och tapelserade om till vitt. Och du milde vad vitt det blev! E på G att såpa furugolven vita och har målat öppna spisen vit. Nu ser det ut som ett sjukhus hemma! önskar jag kunde sätta in bilder så ni får se men surfar på modem så det tar så lång tid! Det är ett stort avlångt rum. Från början va det två men vi slog ut väggen. Va ska jag göra vilka möbler andvänder man för att det inte ska se sjukhusvitt ut?? har ni några tips?? (eller andra saker som man kan göra för att muntra upp ett vitt rum. Vill ju absolut inte tapelsera om igen de tog hela dagen! Såg efter bara ng bårder att de blev konstigt vitt men hoppades på att vi skulle gilla det när det blev färdigt.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!