• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Pärla1

Hej hej...tycker detta e en himla kul tråd, med massa projekt på gång!En annan får nöja sig med att få iordning sovrummet snart!

Förresten jag strök mina lakan och de blev jättefina!

• Vilja78
    Jag är SÅ inredningssugen!!!! Vill verkligen flytta till vårt nya boende så att man kan få sätta igång...Kliar i fingrarna.

Har ni något bra förslag på takbelysning i hall?
  • Mystjejen

...slipmusen alltså... inte takbelysningen...

• Destroijer

Var nån som skrev om längtan efter jullpynta.........Harrods i London har precis dragit igång med julhandeln, Motiverigen till den tidiga starten var att kunderna efterfrågat det............ nån från denna tråd kanske? Skrattande

• juliah

nublu, GRATTIS, ja till att du slipper den blåa tapeten alltså ;)

englavingar, jag har h&m påslakanen i sängen och tycker att dom är ok, skulle nog dock inte betalat så mycket mer för dom tror jag. Fint mönster men de är definitivt inte de skönaste sängkläderna jag haft...

vilja79, hmm, nu vet jag inte tiktigt hur jag ska förklara men det finns stora glaslampor på indiska, som en glaskupa med ett litet "tak" ovanför, jisses vilken kass förklaring, är det ngn som förstår vilka jag menar?
    Nåväl, dom är väldigt fina, skulle själv vilja ha sådana ngn gång i framtiden!

• Leeanlej

jag har en bild på en liknande i mitt galleri ovanför tvn

• juliah

Leeanlej,
    Ja men precis, det är en sådan jag menar fast större och helt i klarglas! Kostar nog dryga tusenlappen om jag inte minns helt fel!

• Rut

Såg en sådan lampa i drömhem och trädgård idag. Minns inte vad den kostade, men inte över 500:- tror jag. Läste när jag var på förlossningen idag och gjorde en ctg, så jag var inte så fokuserad...

Just nu är jag på lite dåligt humör. Är klar med mina möbler nu, men så ska jag klä stolarna och då är fjärdern till häftpistolen borta.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!