• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • LPW

Jag kommer inte in på sidan hur jag än gör... Någon som kan tänka sig att spara ner bilden i sitt galleri en liten stund så att jag kan få se om det är samma hinkar?!

• Smultronet12

LPW; jag hade gärna gjort det om jag bara visste hur jag skulle göra, är inte så teknisk av mig..

Nån som vet vad hinkarna kostar?

Förresten var i Stockholm ligger Drömhuset?

• Smajla
    LPW skrev 2006-09-27 13:49:40 följande:
    Jag kommer inte in på sidan hur jag än gör... Någon som kan tänka sig att spara ner bilden i sitt galleri en liten stund så att jag kan få se om det är samma hinkar?!
    Titta in på första sidan hos mig så ser du dem. Jag ska kanske in till stan sedan och då kan jag kolla vad de kostar om jag hittar dem..
    //Smajla
  • Mamma till pojke 2006

mystjejen: jag hade nog tänkt halva väggen.

• LPW

Smajla! Tack! Det är samma hinkar som jag sett på IEMS (Amhult- fanns bara i svart då jag var där men de skulle komma in i zink också) och även på Bolagret (är nästan säker på att det var där jag såg dem, fast det skulle iofs kunna ha varit i någon annan affär också- har varit i en hel del butiker den sista tiden ).

• Karamellfabriken

Var hittar jag ett sådant där sött hjärta gjort av ståltråd och pärlor?

• enlitenbitkaka

Karamellfabriken:

Kika på Indiska......eller så går du till en passande butik i din stad och köper ståltråd och prälor och gör egna: snyggare, billigare och mer personligt!

• Karamellfabriken

Ja, ingen dum idé att göra egna!
    Fast jag behöver inspiration, någon som har en bild kanske!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!