• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Fragglerock

Åh, Smajla! Jag har hört talas om Chilli i Gbg. Försökte hitta nån hemsida men lyckades aldrig! Ååå, det är ju sååå långt till Götet från Stockis.

Men nån kanske vet om den eller liknande klocka finns att få tag på här i krokarna om Ullared sviker???

• Smajla
    Fragglerock skrev 2006-10-01 20:44:55 följande:
    Åh, Smajla! Jag har hört talas om Chilli i Gbg. Försökte hitta nån hemsida men lyckades aldrig! Ååå, det är ju sååå långt till Götet från Stockis. Men nån kanske vet om den eller liknande klocka finns att få tag på här i krokarna om Ullared sviker???
    chillistore.se/

Vet att det finns såna liknande klockor på en ngra av webbaffärerna, minns dock inte riktigt var.. Du har en massa länkar i www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html

Ska försöka komma ihåg och tipsa dig om jag hittar själv vid tillfälle..
    //Smajla
  • Fragglerock

Tackar för det Smajla!

Nu SKA jag sluta sitta här och surfa inrdning och istället ägna mig åt min tråkiga tenta! Kommer förmodligen löna sig i slutända...typ bättre jobb ger mer pengar som i slutändan betyder mer shopping!

• Elisia

Smajla! Hjärtat med pärlor är samma som finns på framsidan på den här i tråden omtalade boken "Vit jul". Om jag inte minns fel så hade Milface gjort en egen variant av den som i så fall finns i hennes galleri. Eller var det någon annan?
    Hur som helst så har IKEA gjort sin egen variant men den ser lite "hafsig" ut, tycker jag.

• Fragglerock

ÅÅåh, ja just ja! Vem är det som har skrivit den där omtalade boken nu igen. Jag har nog skrivit upp det en sisådär 21434ggr... *suck*

• Smajla
    Elisia skrev 2006-10-01 20:57:18 följande:
    Smajla! Hjärtat med pärlor är samma som finns på framsidan på den här i tråden omtalade boken "Vit jul". Om jag inte minns fel så hade Milface gjort en egen variant av den som i så fall finns i hennes galleri. Eller var det någon annan?Hur som helst så har IKEA gjort sin egen variant men den ser lite "hafsig" ut, tycker jag.
    Ah, då vet jag vad du menar. Jo, minns Millfaces jättesöta hjärtan men visste inte att de finns på IKEA.. Vore jag duktig så skulle jag knåpa själv..
    //Smajla
  • juliah

Vet inte om det är denna ni menar? Jag har iallfall gjort min efter boken Vit jul
    Finns nog lite nytt pyssel i mitt galleri om ngn vill seGlad
  • Puppisen
    juliah skrev 2006-10-01 21:07:41 följande:
    Vet inte om det är denna ni menar? Jag har iallfall gjort min efter boken Vit julFinns nog lite nytt pyssel i mitt galleri om ngn vill se
    Har försökt leta efter den boken på pricerunner men det kommer bara fram konstiga böcker, vad heter författaren, förlag mm??
  • juliah

Puppisen, vet du att jag tror att boken utgått, kan du inte kolla på biblioteket?

• Puppisen

nej säg inte så där Vad ledsen jag blir, visst är det ICA-förlaget? I sådana fall tror jag att jag vet vilken det är, såå mysig!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!