• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Smajla
    nublu skrev 2006-10-01 18:53:45 följande:
    Estniska heminredningstidningar har MYCKET att lära om lantlig romantisk inredning. Mycket ful modern arkitektur (och vackra timmerhus) och brackigt i värsta Dallas-stilen. Vit färg är okänt, det ska vara furupanel genomgående *brrrr*
    Brrr... Sånt gillar vi inte!!
    Samla skrev 2006-10-01 19:01:31 följande:
    Tack va snälla ni är! Smajla: la in lite av de norska länkarna i länklistan!Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
    Å vad bra!

Handlade denna idag;

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/smajla/gallery/phpdji6wl.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.
    //Smajla
  • apache

millface-Det finns färdigsågad pärlspont,dock bara ett visst mått (höjd),jag ville ha en betydligt högre panel och fick då köpa löpmeter och kapa själv.Tror inte det är någon skillnad kvalitetsmässigt.

• Fragglerock

Jättefin Smajla! Var fick du tag på den? Jag hoppas kunna göra ett klockklipp i Ullared när jag ska dit... eller om de är helt jättefula, vem vet!!! *håller tummarna*

• Pärla1
    Fragglerock: När jag var i Ullared var de slut! Surt!
  • Fragglerock

Nej Pärla1!, NEJ! NEEEEJ! *håller för ögonen, vill inte se*

• Smultronet12

Jag är ute efter en fin tvättkorg, i dagsläget har jag en ful, blå i plast där locket har gått sönder, måste införskaffa mig en ny. Nån som har något tips eller har någon fin tvättkorg att visa upp?

• Smajla
    Fragglerock skrev 2006-10-01 19:50:41 följande:
    Jättefin Smajla! Var fick du tag på den? Jag hoppas kunna göra ett klockklipp i Ullared när jag ska dit... eller om de är helt jättefula, vem vet!!! *håller tummarna*
    Tack! Köpte den på Chilli på Backaplan här i Gbg Håller tummarna för att Ullared får in nya till dig Glad
    Smultronet12 skrev 2006-10-01 20:10:07 följande:
    Jag är ute efter en fin tvättkorg, i dagsläget har jag en ful, blå i plast där locket har gått sönder, måste införskaffa mig en ny. Nån som har något tips eller har någon fin tvättkorg att visa upp?
    Liknande den som jag har (kika i inredningsdetaljer i mitt bg) finns på Åhléns - de gillar jag.
    //Smajla
  • Pärla1

Smultronet12: Jag har ingen att visa upp, min e en riktig skam Fundersam
    Men jag såg en fin på Ica kvantum, en hög träkorg med vitt foder i, kanonfin!
    Billig också, 159 kr! Sen gillar jag den uttjatade benvita tunnan på IKEA.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!