• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • juliah

Kolla på bibblan, då kan du ju kopiera det som du gillar mest, finns en del mallar som kan vara bra att ha!

• Smultronet12

Smalja; Den var väldigt fin, tvättkorgen alltså! Du har väldigt många fina saker, skulle väldigt gärna vilja "shoppa" hemma hos dig...

• Elisia

Juliah, var det du som hade gjort det fina hjärtat? Jag blandar ihop alla här på tråden, märker jag... och när man kommer på att man vill läsa om ett inlägg som man läst för ett tag sedan så blir man ju galen av att försöka leta sig fram på alla sidor som vi ju har hunnit upp i. Kan sitta och leta mig genom sida efter sida i flera timmar bara för att hitta en ynka liten detalj eller något smart tips som någon skrivit om.
    Ett tips angående "Vit jul": Jag beställde mitt ex via Wettergrens som sökte i sin terminal på landets samtliga butiker och de hittade min bok och ytterligare ett ex i Uppsala. Jag beställde ner den till min närmaste butik i Göteborg.
    Det är ursvårt att få tag på den jädrans boken numer så skynda, skynda!!

• Smajla
    juliah skrev 2006-10-01 21:07:41 följande:
    Vet inte om det är denna ni menar? Jag har iallfall gjort min efter boken Vit julFinns nog lite nytt pyssel i mitt galleri om ngn vill se
    Visst är det dina hjärtan jag tänkte på!
    Smultronet12 skrev 2006-10-01 21:23:58 följande:
    Smalja; Den var väldigt fin, tvättkorgen alltså! Du har väldigt många fina saker, skulle väldigt gärna vilja "shoppa" hemma hos dig...
    Tack tack Kyss
    //Smajla
  • juliah

Minns att ngn även pratade om etiketter som finns att köpa på panduro! Jag köpte sådana, målade en ask vit, o klistrade fast en etikett! Perfekt för tex fröpåsar till vårens trädgårdspyssel...

• Smajla
    juliah skrev 2006-10-01 21:54:39 följande:
    Minns att ngn även pratade om etiketter som finns att köpa på panduro! Jag köpte sådana, målade en ask vit, o klistrade fast en etikett! Perfekt för tex fröpåsar till vårens trädgårdspyssel...
    Väldigt vackra etiketter..
    //Smajla
  • Elisia

Juliah! Var får du tag i själva lådorna? Vill också hitta några enkla vita...

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!