• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • therre

Någon här på FL som brukar hänga i den här tråden har sådana här krokar. Finns de på andra ställen än Ebay, typ i Sverige och VAR?

• Beatrize74
    therre skrev 2006-10-02 13:59:56 följande:
    Någon här på FL som brukar hänga i den här tråden har sådana här krokar. Finns de på andra ställen än Ebay, typ i Sverige och VAR?
    Jag vet inte....ville bara skriva "Jisses..vad mycket fint den människan på Ebay har till salu" Synd att jag inte fattar ett dyft hur man ska gå tillväga för att köpa därifrån. (Tur kanske eftersom jag är Traderaberoende)
  • hampo
    therre skrev 2006-10-02 13:59:56 följande:
    Har köpt mina i Leksand.
    § alla har vi varit små §
  • therre
    hampo skrev 2006-10-02 14:04:26 följande:
    therre skrev 2006-10-02 13:59:56 följande: Någon här på FL som brukar hänga i den här tråden har sådana här krokar. Finns de på andra ställen än Ebay, typ i Sverige och VAR? Har köpt mina i Leksand. § alla har vi varit små §
    såklart att det är DU som har dem! Vet du vad affären hette? Man kanske kan maila eller ringa dem. De verkar gå åt som smör i solsken på Ebay iaf
  • therre
    Beatrize74 skrev 2006-10-02 14:04:05 följande:
    therre skrev 2006-10-02 13:59:56 följande: Någon här på FL som brukar hänga i den här tråden har sådana här krokar. Finns de på andra ställen än Ebay, typ i Sverige och VAR? Jag vet inte....ville bara skriva "Jisses..vad mycket fint den människan på Ebay har till salu" Synd att jag inte fattar ett dyft hur man ska gå tillväga för att köpa därifrån. (Tur kanske eftersom jag är Traderaberoende)
    Jag handlar en del på ebay, men hittar nästan ALDRIG något på Tradera. Vad letar du på? *nyfiken*
  • Smajla
    Smajla skrev 2006-10-02 11:52:55 följande:
    Madicken73 skrev 2006-10-02 11:51:56 följande: Smajla: Men de kunde ju ordna till mig bara för ett par veckor sedan! Då kan de väl det till dig också???? Ja, de är ju värt ett försök.. Jag testar att maila dem! //Smajla
    Nix nix fick jag till svar... Gråter
    //Smajla
  • therre

Vad tycker ni om serien "English roses". Jag tycker den är lite cool o jag tror jag skulle få med sambon på den till köket eftersom det är ju lite 50-tal i den med

(Saker med detta mönster)

English Rose Design Table Cloth

• therre
    nublu skrev 2006-10-02 14:49:16 följande:
    Therre : Me like! Var hittar man sånt?
    ebay jag vet inte annars *s*
  • nublu

Klart att det är e-bay...*suck* Jag som lovat mig själv att det blir INGET e-bay förrän jag har jobb. En morot så bra som någon i jobbsökandet!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!