• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Pärla1

Är det någon som ska på husmässan i Gtbg!det ska jag, längtar!!

• Smajla
    Pärla1 skrev 2006-10-02 20:46:49 följande:
    Är det någon som ska på husmässan i Gtbg!det ska jag, längtar!!
    Jepp, både www.hemochvilla.se och www.hemmassan.se - de är ju samtidigt och 2 mässor till priset av 1! Sådär, nu lät jag som jag jobbar på Svenska Mässan o gör reklam Skrattande
    //Smajla
  • Eddan

Åh vad kul att gå på mässa. Jag var på en "liten" hem- och inredningsmässa i Östersund i fredags. Det tog väl cirka 45 minuter att gå två varv igenom mässan - blev lite besviken. Synd att vi  har så långt till Gbg.

• enlitenbitkaka

på tal om mässor....vet någon om man kan åka på Formex utan att vara företagare?!

.?:*¨¨*:?. 7år av kärlek .?:*¨¨*:?.
  • Madicken73

luscious: Man kan inte det egentligen men om du smörar in dig hos antingen någon inköpare eller utställare så kanske du kan få biljett för speciellt inbjudna!!!! Både jag och min syster har stått på denna underbara mässa! Och när jag var egen företagare var det inga problem att leka inköpare! Lycka till!!!!

• nublu

luscious : Nixpix, Formex är en fackmässa! *viska* Fast jag fick inbjudan i år också fast jag avlivade mitt företag i våras så jag hade kunnat gå.

• Samla

Mellismamma: *plockar upp min haka* FörvånadWOW!!!! Vilket hus, jag börjar nästan gråta! Kan man inte köpa o flytta på det? Om det hade legat där jag bor hade man fått ge typ 10 mille!
    Lägg första budet, om ni verkligen vill ha det så lägg vad det begär, så håller vi tummar o tår för att vi får se fler bilder av detta hus! Vågar knappt titta på det igen-för då tar jag mitt pick o pack och flyttar Skrattande

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Mellismamma

Samla: VA så mkt, var bor du? =) Tack för tipset, det tåls å tänka på, man är ju så rädd för att lägga första budet, men det kanske man ska göra ändå.
    Vi tycker egentligen priset är för mkt och har dessutom ett hus vi bor i dag som vi ska bli av med, men enl mäklaren så ska det inte vara några problem, (har fått det värderat) och har fått lånelöfte på 2 miljoner...men tror detta tyvärr kommer gå iväg för mer...

• Samla

Mellismamma: vid havet i Malmö, tyvärr sjuka huspriser, bekanta till oss gav 3.2 mil för ett hus i okt förra året, sålde det nu för 4 mille!

Tyvärr är det nog så att antingen väntar alla på att någon annan ska bjuda och då far det iväg, eller så blir folk bortskrämda när de hör att någon lagt vad de begärt. Lycka till!

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!