• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Mellismamma

Samla: Åh vad mysigt att bo vid havet! *avis* =)

Ja det är nog sant, alla väntar på att ngn ska lägga. Mmm, får verkligen ta en funderare och se hur vi gör!

• Flatt

Hej tjejer..
    jag hinner verkligen inte med mig...ni är ju alla så flitiga o skriver varje dag.... =)
    Tänkte skärpa ihop mig o lägga ut lite bilder imorrn..

Köpte iaf skänken jag länkade till igår...., är supernöjd

www.blocket.se/vi/9576877.htm

Mellismamma: jag ser att vi bor i samma stad.... Huset har jag oxå sett är så himla fint, jag skulle behöva vinna på lotto bara =)

• therre
    hampo skrev 2006-10-02 15:54:13 följande:
    Lantliv heter affären i Leksand. (Såklart att jag har) (ALLT SOM DU VILL HA) § alla har vi varit små §
    Jag vet Jag får komma till dig får du dra med mig på shoppingturer där nere
    nublu skrev 2006-10-02 15:00:58 följande:
    Klart att det är e-bay...*suck* Jag som lovat mig själv att det blir INGET e-bay förrän jag har jobb. En morot så bra som någon i jobbsökandet!
    Haha! Ja, det var det ju! Hoppas du får jobb snart då *s*
  • hampo
    therre skrev 2006-10-03 06:16:07 följande:
    hampo skrev 2006-10-02 15:54:13 följande: Lantliv heter affären i Leksand. (Såklart att jag har) (ALLT SOM DU VILL HA) § alla har vi varit små §Jag vet Jag får komma till dig får du dra med mig på shoppingturer där nere nublu skrev 2006-10-02 15:00:58 följande: Klart att det är e-bay...*suck* Jag som lovat mig själv att det blir INGET e-bay förrän jag har jobb. En morot så bra som någon i jobbsökandet! Haha! Ja, det var det ju! Hoppas du får jobb snart då *s*
    Ja, gör det. Det blir kul.
    § alla har vi varit små §
  • Pärla1

Hej allihopa!!Nu behöver jag era goda råd!Jag är så himla trött på mina gardiner i
    V-rummet! Nu e de typ vinröda, har haft vita innan...Vad tycker ni man kan ha?

Så här ser det ut nu(oj, snyggt med myggnätet vid sidan,haha)

• Pärla1

Saken är den, jag har dessa röda tavlor i rummet, så det måste passa till dem...

• LPW

Pärla1! Jag hade valt enfärgade linnegardiner i en ljus färg (ej panelgardiner)

• Pärla1
    LPW: Precis, jag e trött på panelgardinerna. Linne e ju himla fint!
     Jag skulle helst vilja ha vita igen, men nu har jag de gardinerna i köket och sovrummetFlört känns inte som om man vill ha samma i hela lägenheten heller, haha!!
  • Mellismamma

Pärla: Vad tycker du om "bambu" gardiner då? Vi har sådan i vårt vardagsrum som är inhandlad fr åhlens.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!