• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Vilja78

Åh....Zandwoort!!! Helt klart min favorit. Tyvärr är priserna lite höga...Men men, drömma kan man ju alltid.

• Sagalin

Ni som har tänkt att måla väggord: Vad har ni för underlag? Jag menar ska ni måla på tapet, målarväv eller hur har ni tänkt?

• NyfikenRosa

jag har inte bestämt mig än.. om jag ska ha text eller inte... måste läsa lite i info först

• NyfikenRosa

jag måste kolla i min nya lägenhet sen vart det passar bäst

• Samla

juliah: då förstår jag att det betyder mkt för dig! Ha det så kul på shoppingrundan, imponerad över att du får maken med dig! Min var på Ilva o ringde hem och kved  att han fick hjärtflimmer av att vara där! Räcka ut tungan

Var en runda på stan idag, letade efter lite fina krukor, men nada, kom hem med dekorationsstenar.  Förresten om någon bor i Malmö eller kring, glöm inte att Limhamn har typ 5 inredningsaffärer, Slottstaden har 3 st...!

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • juliah

nyfiken r, VAR har du hittat dom någonstans, säg att dom finns på nätet!!!

För er som inte vet så är det en alldeles uuunderbar serie från yankee candle med doften clean cotton, en stor favorit hemma hos oss! Kan verkligen rekommendera trots att doftljusen är rätt dyra så är det värt varenda krona!

Dessa är också mysiga, har inhandlat detta set från williams and sonoma (NY)

Samla, ja dessa män...men som sagt, vi har en barnfri dag och då gäller det att passa på, vi ska äta frukost o lunch på stan, ska bli så mysigt!

• Samla

Nu har jag beställt ett väggord, typsnitt LinoScript (samma som väggordet Carpe Diem i drömhuset), ordet: "Stillhet" till vårt sovrum. Leveranstiden är 2-3 veckor nu under sommaren. 

• millface

Samla:

Har inte fått svar än av dom men det verkar vara det priset inkulsive frakten ja.

Och kostar det "bara" ca 300 så tror jag att det är värt det för mig att få det färdigt eftersom bebis snart kommer och jag inte kommer att ha tid att stå och måla för hand...

• millface

Samla:

Varifrån beställde du?

Vilken färg?

• Samla

Det blev från myfirstroom i vitt, vill också ha det färdigt... Har försökt måla med schablon innan, inte bra! Såg du de andra sidorna jag skrev, kan kanske vara värt att jämföra priserna? Ska beställa ett till sen till vardagsrummet men ingen aning om vilket, vill ha något på svenska...

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!