• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • pr32

Monsa: Ja, va jag läst på företagens som gör väggorden hemsidor så står det att dom gör dem i utskuren vinyl.

• LPW

Juliah! Det här ASKO är det "ASKO möbelvaruhus" som verkar finnas i Skärholmen?

• juliah

japp, finns även i länna, men ring dom så du inte åker i onödan!

• LPW

Att åka dit blir lite långt med tanke på att jag bor i Göteborg, men jag hoppas att de kan skicka alt tala om vad det är för tillverkare... Har mailat dem.

• juliah

lpw, hehe, ja det blir nog snäppet för lånhgt att åka...

• Vilja78

Det var länge sen jag var på Asko. Är det värt att åka dit? Har de någon inredning i den här stilen?

• juliah

Vilja78, om du ska till ikea så kan du ju passa på att besöka asko samtidigt, där finns faktiskt en hel del fint, sia, himla osv. men åk inte dit bara för askos skull utan passa på när/om du tex ska till ikea!

Där fanns en hel del fina korgar faktiskt, finns bild i mitt galleri, det är dom som är i det lilla bordet vid lill garderoben! Fanns även större runda helt vita, superfint till tex barnrummet!

• juliah

Jaha, den nya ikea katalogen var då inte mycket att hurra för...gud så trist den var, inte alls i min smak!

Men dessa vill jag ha, fina nu på sommaren!

49 pix är ju inte så dumt för dessa söta virkade kuddfodral...

• Vilja78

Juliah: Dom har jag som dekorationskuddar på sängen

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!