• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Det ljuva livet

ÅÅÅÅÅÅÅÅH, FINT!!!!!!

Mamma³
  • NyfikenRosa

jag MÅSTE ha ett databord.. men finns det inga snygga? måste vara med bra plats för tangentbord...

Någon

• NyfikenRosa

Någon som vet tips på böcker med vitt!?

• Det ljuva livet

Vi har detta från Ikea..

Mamma³
  • systernegativ

Jag sitter här och tjuvläser som bara den! Vi har inte någon romantisk eller lantlig inredning hemma, snarare skandinavisk, men jag tycker det är så fint med det här vita och lätta och ljusa. Jag längtar så himla mycket efter ett hus att inreda!

Hursomhelst så inspirerar ni mig och jag kommer fortsätta läsa vad ni skriver

Är så fantastiskt trött på Sveriges j-a Kanal 5-inredning...!

• juliah

systernegativ, kan inte annat än hålla med dig!!! Tycker att all inredning idag känns så kall och opersonlig...sååå trist!

• nublu

Såja, nu är jag i gott sällskap, har en mapp med massa fina bilder på Drömhuset De Luxe. Precis som ni andra! ;P

NyfikenRosa: Kan du inte försöka hitta något gammalt skabbigt skrivbord, måla det vitt och montera på en utdragbar tangentbordshylla (finns på IKEA, kostar runt 100-lappen)?

Samla: Min man har ett passionerat förhållande till spikband, farsgubben likaså. :)

• NyfikenRosa

Nublu: tack! jo man ju montera ett själv.. smart! synd att det inte går på det jag har nu... ska kolla upp det

JuliaH: ERNST vi vill ha!!!!!

• Eddan

Nublu: been there, done that . Här ligger bilderna på en skiva - i säkert förvar alltså
      .

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!