• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Mystjejen
    Värsta Supermamman skrev 2006-08-06 19:43:15 följande:
    Mystjejen skrev 2006-08-06 19:40:01 följande: juliah: SNYGG LAMPA!!! Kanske härmar dej... Vad gick allt på? Snygg kudde också. Har hittat två böcker av Martha som verkar bra, kan lägga in bilder här. Någon som orkar förklara hur man gör??? Har ju skaffat + nu... Kunde inte hålla mig längre...Lägg in bilden i ditt galleri, gör den stor och högerklicka sen och kopiera. Bara att klistra in i inlägget sen.. (om du tar bbort bilden ur ditt galleri så syns den inte i tråden)Mamma³
    Tack! Ska prova...
    Juliah: Ska kolla upp det, verkar ju helt ok pris...får ta en sväng på stan imorgon!!
  • juliah

Nyfiken rosa, ja ernst vill vi ha tillbaks i rutan, men visst kommer han snart,nu i veckan?

Mystjejen, ta en sväng du, hehehe, vi är livsfarliga, plånboken gapar ju tom nuförtiden! Hmmm, undra varför :D?

• Mystjejen

Det funkar inte... 

Någon mer som har en iBook??
  • Mystjejen

Böckerna jag vill ha ligger under standardmappen...

Någon mer som inte kan lägga in bilder?
    Kan inte lägga in smileys heller... snyft...
  • Det ljuva livet

Denna och vill ha 3.jpg denna..

Mamma³
  • millface

Värsta supermamman:

Okej men om man köper vanlig panel som den är på t ex Bauhaus så borde det väl räcka med grundfärg och sen vanlig färg på den?

• Det ljuva livet

Tydligen rekomenderas Shellack på kvisthålen, de dra åt sig färg och om man inte har det så kan färgen spricka på dem.

Mamma³
  • Sabika

millface: Har precis målat nyköpt pärlspontspanel och jag körde bara två lager färg och det verkar gå bra. Har även målat över furupanel som vi hade hemma men då fick jag rådet att först ha på kvistlack på kvistarna innan jag målade.

• Eddan

Sabika: gillar mest databordet och byrån i hallen. Vart har du fått tag på de fina möblerna? ;-D

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!