• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • Sugardynamite

Bumsan: De har inte fått komma hem än vad jag vet... Jag sms:ade henne idag, men har inte fått något svar ännu, så jag vet inte säkert om de är kvar eller inte.

Angående fika så får ni jättegärna komma hit. Skall vi säga kl. 13.00 eller kanske 14.00? vad tycker ni. Mig spelar det ingen roll.
    Bara ni står ut med att det är lite stökigt för jag orkar inte röja längre och maken (läs: städhjälpen) är i Spanien.
    Ja just det.. vill bara förvarna om att vi har två marsvin hemma, ifall det är någon som är allergisk.

Maila mig på irina@home.se
    så skickar jag adressen. Vill inte skriva ut den här.

• Sugardynamite

Nu finns det förresten en ny magbild på min mage också i mitt galleri. Fotat i förrgår, dvs v.36+0.

• Sugardynamite

Är det bara jag som skriver idag eller?

Norskan78: Jag började med salsa förra hösten vid skolstart så det är drygt ett år sedan. Hann går några kurser tills jag började må så jävla illa att jag knappt kunde röra mig mer. Det är så otrooooligt kul!!

Jag har gått kurserna på högskolan (fast det är för alla, inte bara studenter), och det är Tito som håller i dem. Han är väldigt duktig.

• norskan78

Sugardynamite: jo, jag har oxå lärt mig mycket av honom:)

Ananis: hur går det för dig???

Bumsan: skall du köra eller tar du bilen till sugardynamite? jag vet adressen, men inte nr:)

• Bumsan80

Norskan:Jag tänkte ta bilen dit. Åker nog in lite tidigare och går en sväng på stan...

• loverose

Sugardynamite och Puffalina: Vilka fina magbilder!

• norskan78
    GRATTIS MAMMA SIN LILLE PRINS SOM FYLLER TVÅ ÅR IDAG! och vad är väl bättre än att få en lillasyster i present???

Sen har min sambo haft/har magsjuka, hela natten, och självklart skall ju vattnet gå då.

Ringde förlossningen och eftersom jag inte har värkar nu, så skall jag upp innom två timamr å göra en CTG, så jag måste ta med pappa, om jag inte får värkar förstås:)

Opps, måste packa BB väskan oxå:) vänta till sista minuten..

Så TJEJER: kommer tyvärr inte på fikat idag. O jag som hade tänkt ta med kevin oxå:(
  • Redbit

Hej Luletjejer! Är det någon som vet om det går att få UL:et inspelat på video/DVD på Sunderbyn? Eller är det bara stillbilderna man kan köpa som gäller?

• minnapinna

norskan78,
    spännande! lycka till!