• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • HelenZ

Ang. fika så borde jag väl masa mig ur lägenheten... blir väl nästan en av de sista gravid fikan för oss!  (finns ingen som följer med oss på fika med BF i nov-dec)

Bara ni inte är alltför morgonpigga så kommer jag. Vart det är spelar ingen roll.
    Sugardynamite är du bra på att baka? Då kommer jag

I väntan på Albin
  • HelenZ

Nä nu måste jag ut med hunden, måste passa på när det här jäkla regnet har ett litet uppehåll.

I väntan på Albin
  • Blommig

HelenZ: Du får fota mycket när bebben har tittat ut och så får du hänga med på någon träff senare.
    Kursen kostar 500 kr för 5 ggr (à 3 timmar)

• norskan78

För mig spelar det ingen roll vart vi träffas.. Fast sugar dynamite vill väl inte äta sallad( eftersom du påminns om dem första månaderna i din graviditetFörvånad)

Och det e väl inte så kul för sonen å sitta på ett fik, när han kan vara hemma å spela TV spel...

• Sugardynamite

Jag är iallafall en jävel på kladdkaka, så om ni vill så får ni gärna komma hit så kan vi sitta bekvämt och svulla kladdkaka och grädde.

HelenZ: Jag har haft foglossninge med mina andra två barn också, främst med min son (som snart fyller 5 år). Foglossningen brukar bli bättre ganska snart efter förlossningen för mig iallafall, det brukar bli gradvis bättre. Jag räknar med att fortsätta med mina avbrutna salsakurser snart.

• norskan78

Sugardynamite: går du på salsa kurser??? vart går du? är det fortsättningskurs??
    Åååhh vad jag oxå vill... kanske vi skulle stasa på att åka på salsa kryssningen som är i mars:)

• Bumsan80

Sugardynamite: Jag kommer gärna på fika hos dig! Speciellt om du nu gör så god kladdkaka =) Vilken tid?

• Puffalina

Hejhej!

Jag kommer oxå gärna till sugardynamite...OM jag inte har så ont i halsen fortfarande. Vill ju inte smitta ner er oxå...
    Känns lite bättre idag men det är alltid värst på morgon å kväll.... Tror jag kanske ska ringa läkaren imorrn å se om det finns nån tid. BM sa till mig att man ska vara extra uppmärksam om man dras med något länge just när man är gravid...

Have a nice day!

Hanna BF 17/10
  • Puffalina
    Har lagt upp ny magbild förresten! Nu tycker jag nog att den börjar sjunka ner ordentligt!
    Hanna BF 17/10