Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
aquagreen: jag är gravid och jag hittar då iiiiinget jag skulle kunna tänka mig att ha på mig :S var har du hittat aquagreen?
Aktuelle - Hitta massa fina tunikor, linnen, koftor på Lindex idag, POP har super fina tröjor o jeans men de e ju lite dyrare där
När jag just hade blivit förlöst så sa jag ALDRIG mer, de gick någon månad sen ändrade jag mig
Jag vill gärna att Neo ska ha ett syskon inann han är 2 år iaf gärna innan
Känner mig nästan lurad på det här med bebis tiden, Neo var som så stor o "vuxen" när han bestämmde sig för att komma så kanske därför jag är så bebis juk, sen ångrar jag att jag slutade amma så tidigt men känndes som att de var outhärdligt när han bara åt åt åt o aldrig blev mätt... Nästa gång ska jag amma så är det bara
Aquagreen - vad kul att du har bestämt att du vill ha en till = ) Vill också, får se när det blir..måste nog gå klart skolan innan = ( skulle vara kul om de ändå inte blir så läge mellan.
Aquagreen: Roligt att du vill ha en till.
jag var också otroligt babissjuk efter att Wilma blivit lite större. Vi ville också ha tätt mellan barnen. Bebissjukan blev inte bättre av att det tog 9 månader att på ett plus andra gången. Det blev 2 år 2 månader mellan dem. Känns bra! Wilma är så pass stor så hon förstår allt och är både försiktig med Nova och vill hjälpa till...
Lycka till med bebisverkstan när det blir dags!
Skulle va kul att ha kanske 2 år mellan så storebror i detta fall får hjälpa till att ta hand om lilla syskonet
skulle vilja ha två år mellan..men om jag ska gå klart skolan så är Oscar tre år när jag är färdig,..men jag måste ju nästan läsa klart innan. = (
Hejsan tjejer!
Och tack för alla gratulationer!! Vi kom hem från BB igår och allt är bara bra med oss allihopa! Det är helt underbart att äntligen ha lill tösen här, vilken otrolig känsla!
Hon är såklart supersöt söööt och helt underbar! Vi kan bara inte få nog av henne
Förlossningen gick väldigt bra! Ska skriva en förlossningsberättelse när jag får tid över...
Nu har vi ju nästan det svåraste jobbet kvar, att komma överens om vad tjejen våran ska heta
Vi stannade ju på BB i tre dagar, så jag hann även träffa Norskan och Silje där. Jag skulle hälsa till Er alla från henne
Nä, nu ska jag gå och mysa med mina älsklingar
Aquagreen : okej, då förstår jag :) tycker inte om tröjorna som finns på pop nu heller så ;)