Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
minnapinna: Jag såg en snygg tjej som heter Nora i tidningen idag! Vad roligt med ett annorlunda kort, så himla fin!
minnapinna - Så söt !
Har förresten varit med svärmor på stan idag o hon köpte Kerstins fina bok åt Max i doppresent .
hej och grattis alla nyblivna mammor! jag har varit väldigt inaktiv medlem här men nu har jag slutat arbeta. vilket jag trodde skulle bli så skönt men jag blir galen ist. vill ut å springa el ngt sånt men orkar knappt gå till affären, frustrerande! nå, hej iaf, lisa heter jag bf 9e aug
Hej Lisa (Ihx)! Känner igen det där med orken som tryter... Vi gick förresten i samma föräldrargrupp. Skönt för dig att iaf äntligen slutat jobba och få vila lite innan det är dags...
//Viktoria
Lyckan1,
jo - jag ville ha ett lite annorlunda kort. å tråkigt när alla bilder man ser, så sover bebisen. nu gäspade hon iaf ;)
zasu,
jasså? var ni på Annorlunda eller? :) hoppas du gillar boken.
Engla Li och hennes Mamma!
Enligt Riksbyggens hemsida finns lediga Akelius-lägenheter i Svartöstan, kolla gärna: www.riksbyggen.se. Vi bor hos Akelius och är mycket nöjda!
Tack brudar för alla gratulationer!
Har äntligen börat hämtat mig efter den katastrofala förlossningen. En sak kan ´jag då lova, jag föder ALDRIG mer i sunderbyn, Jävla cykelverstad!, säger jag bara!!! Helt sjukt vilken jävla behandling man fått.
Tur att man har sin prins nu och att han äntligen är frisk, allt pga deras felbehandling. (Fick infektion av mig eftersom de väntade för länge innan de satt igång mig efter vattnet gick, han hade 179 i sänka och jag hade 40 graders feber och hade 49) De "glömde" även kolla mitt snitt så en vecka efter jag blivit utskriven kommer en sköterska in på avd 56 där Fridolf låg och konstaterar att de skulle kolla mitt snitt för 5 darar sen...
En annan av flera vansinniga saker...
Bara en av flera vansinniga saker, menade jag...
minnapinna - Japp, det var på Annorlunda .
Oj det där lät inte så kul emmishen, nu vart jag lite slärrad, kanske ska åka bort över helgen å se till å få föda någon annanstans.
Hoppas att ni allihop mår bättre nu iallafall...
Vilket fint namn ni har valt, en liten Fridolf
Ja här går man å väntar å väntar å väntar å ingenting händer, men jag har ju max 15dagar kvar så jag får nog vänta å vänta ett tag till...