• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • Grodan76

Sådär ja.. Då var man hemma från en minisemester till malmfälten och är NYGIFT ;)

• HelenZ

Fru Johansson, stoooooooooooooort grattis till dig! vilken söt kille Kyss

Emmishen: Tror jag sagt grattis till dig men jag säger det igen för säkerhets skullFlört
    men vad jobbigt det där med sunderbyn, vilket datum födde du?
    Grodan 76 grattis till äktenskapet Skrattande

I väntan på Albin
  • Ellskling

emmishen

huvva, va hemskt!
    jag upplevde min andra förlossning på sunderbyn också som väldigt konstig. dom gjorde massa grejjer utan att förklara riktigt och kom överens om saker, utan mig.

men é allt bra med er nu?

• Norrskensflicka

Jisses! Hinner ni andra nyblivna mammor med något? Jag hinner knappt sitta en minut vid datorn eller äta. Lillan tar upp all tid. Inte för att jag klagar det minsta, snarare mina bröst som klagar. *ajaj* Har en del problem med amningen. Hoppas att det ska lösa sig så jag kan fortsätta amma. Annars är hon så söt vår lillgumma.

Grattis Fru Johansson och Emmishen till de små pojkarna!

• studio

trodde att det skulle vara lätt som en plätt att vara hemma med en bebis. men HA! hann knappt ta hand om mig själv när vi kom hem från bb. men nu funkar det jättebra! fått in rutiner.

• Puffalina
    Oj, här händer det mkt!
    Grattis, grattis till alla nya bebisar å giftemål!
    Hanna Bf 17/10
  • Fru Johansson

Nu är vi äntligen hemma! Tack för alla grattulationer!

Det var en väldigt jobbig förlossning, lång, smärtsam och lite dramatisk. Dock hade jag tur och svarade bra på EDA:n, desutom fick jag lustgas också, verkligen en bra kombination! Vi hade jättetur med barnmorskorna och läkaren trots att vi var en av de 16 som förlostes den 22:a, faktiskt den mest hektiska dagen på sunderbyn i år. Ska skriva en utförlig förlossningsberättelse lite senare... Men jag måste påpeka att jag trots allt mår bra nu och viktigast av allt min lilla kille mår väldigt bra och allt är faktiskt värt det när jag tittar på honom och inser att han är min.

• Jesssicaaa

Grattis Fru Johansson!

Hoppas själv på att få åka in ikväll eller imorgon då jag haft värkar länge nu..men låter lite jobbigt om det är så många som föder där nu..=/

• minnapinna

Fru Johansson,
    grattis o välkomna hem! Lät otäckt med en dramatisk förlossning, skönt att allt är bra nu. Ser fram emot förlossningsberättelse. Ska kika i galleriet om du lagt upp bilder än :)

Norrskensflicka,
    låter inte skoj att ha problem med amningen. Ja, de tar ju upp ganska mycket tid de små liven, men det jag tycker är "jobbigast" är att då man ska gå ut (o t.ex. handla) så måste man planera massor för att få det att funka. T.ex. "om vi går NU så hinner vi innan..." och "ja, om hon äter nu så borde vi ju hinna tillbaka innan hon är hungrig igen." osv ;)

• Fru Johansson

Tjej18: Tack! Spännande, hoppas att det är på g för dig snart och att den lill* inte luras som min gjorde i några dagar. Vi uppfattade aldrig att det var så hektiskt som det var och vi har blivit väldigt väl omhändertagna hela tiden trots att det har varit mycket.

Emmishen: Vad tråkigt att du hade en så dålig upplevelse!

Svar på tråden Luleå del 3