Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Singela, jag vet precis hur du har det nu, kämpa på, tänker på er, snart har ni er bebbe å då är allt värt det!
Singela: Din stackare! Tur att du i alla fall fick sova en natt! Nu mäste det väl ändå vara nära? Säg åt Bäbben att det är bara att hoppa ut =)
Jag börjar bli lite less på att vara gravid, men inte tillräckligt =) Vi var ut med båten igår och aj aj, vad det kändes i ryggen. Så tyvärr får jag hålla mig på land. I morgon ska jag släpa mig på Nolia *tjurig* det finns så mycket som jag vill titta på.
Har förresten sett på vädret att det inte blir regn förrän tidigast onsdag och jag längtar faktiskt....
Trevlig helg alla!
Håller tummar och tår för dig Singela!
Har ni koll på om det annordnas några profylaxakurser eller andra avslappnings/andningskurser i Luleå. Har kolla på profylaxagruppens hemsida men kurser á Anna Wilsby eller vad hon nu heter, verkar dock inte anordnas här.
Har inte hört eller sett om profylaxkurser- men kolla med din vårdcentral, bm kanske vet? På barnens hus fanns det en bok om profylax- kostade runt 200 kr- det kanske kan vara ngt? Hade gärna gått en sån kurs, men får knappt gå föräldrakursen pga våran bm "glömde" bort oss.
linrob: det finns en som jag vet: www.zincere.nu/aktuellt.htm
Jag funderade på att gå en kurs, men uteslöt det av flera anledningar..
Är det ngn här som kan rekommendera en bra barnmorska? Har tappat förtroendet för våran, så om någon har ngn bra på lut så tas tips tacksamt emot. Min nuvarande jobbar på porsö vc så helst ingen där..
milly78
jag vet av egen erfarenhet att det inte é skoj med "vissa" barnmorskor
men har en jättebra nu.. på mjölkudden
det ligger inte alltför långt bort från porsön heller
Tack Ellskling. Min glömde bort oss, och sen ville hon att jag skulle ljuga om att jag har sjukhusskräck för att få besöka förlossningen på sunderbyn. Jag hade hört om henne tidigare, men hon visade sin sämre sida ganska sent för oss..
milly78
jag går på porsön helnöjd med Annika!!