Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
lhx,
GRATTIS till sonen!
rimfolina,
ganska snart är det din tur :)
Ihx, GRATTIS!!
Sciarlotta, lycka till nu!
Sciarlotta -lycka till!!
lhx- grattis till den lille! Hoppas att allt är bra med er.
hörrni, alla ni som blivit föräldrar. har ni tecknat försäkring på era barn? en man ringer oss varje dag från trygg hansa och vill att vi tecknar via dem. nån som gjort det? varför/varför inte? vad har ni för försäkring?
lhx - stort GRATTIS!!!
Sciarlotta - Lycka till, snart har du din bäbbe hos dig =)
Snart är det inte många kvar på listan före mig =)
Jag har blandade känslor, ena timmen tycker jag att bäbben kan få komma ut när som helst, men i nästa stund tycker jag att det kan få dröja några veckor till. Knasigt! =)
minnapinna: Jag har tecknat trygg hansas gravidförsäkring men direkt bäbben är född kommer jag att teckna deras barnförsäkring. Den är gratis första 6 månaderna, eftersom jag redan betalat för gravidförsäkringen.
Augustibäbis,
jag tecknade bara den där gratis försäkringen hos trygg hansa under graviditeten - är inte de första 6 månaderna gratis då?
Mysiga tjejen, nej vi har valt Munkeberg istället, du hade vart där eller? =) Hört så bra om dom !
Det tror jag inte. I VäntaBarn försäkringen som jag tecknade ingår en sjuk och olycksfallförsäkring för barnet, fram till dess att barnet är 6 månader. En barnförsäkring är dock mer täckande och därför ska man teckna den direkt efter barnet har fötts. Och har man en Vänta Barn försäkring så får man ha barnförsäkringen gratis fram till 6 månader. Man har alltså dubbla försäkringar under den tiden.
I gratisförsäkringen ingår en livförsäkring tills dess att barnet fyller 6 månader, men inte sjuk och olycksfall. om jag nu fattat det hela rätt.
Augustibäbis,.
ah, okej. då vet jag. tack :)
Tack för alla lyckönskningar. Vi ska in på en koll igen, men jag har inga känningar alls så jag återkommer ikväll med en rapport..