• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • loverose

Isblomma: Hur är de med dig? Haft några känningar ännu? *nyfiken*

• studio

loverose - på örnäset. min journal delade hon på, så en fick jag och den andra behöll hon. men den journalen jag fick är nog med min förlossningsournal. har inte samma barnmorska som när jag väntade august.

• Blomman82

Studio - de frågade om jag ville ha en kopia på förlossnings journalen innan jag åkte hem från BB...men testa ringa till BB och fråga dem...de borde ju veta = )

• Ellskling

studio

jag fick ingen journal när Leo föddes. frågade efter den på bvc men fick bara ett papper där det stod längd, vikt, apgar osv på barnet.
    när Milla föddes så fick jag en journal på bb innan vi åkte hem, där det stod allt som hänt under själva förlossningen + pappret med apgar.
    prova ring dit och hör efter

• isblomma

loverose: Nä, just ingenting. Lite sd och att det trycker på ibland neråt om du förstår, men inte mer än så.

Är bara så himla skitless just nu. Har spenderat större delen av dagen på stadsvikens jourmottagning och sen på sunderbyakuten. Istället för att få en bebis idag så har jag dragit på mig en inflammation i regnbågshinnan. Det gör ont, jag är extremt ljuskänslig. Jag ser pissdåligt och dessutom ska jag hålla på å droppa ögondroppar 9 ggr per dag! Bläh! Jag hade ju hoppats på att få kontakta sjukvården i dagarna men av en helt annan och mycket roligare anledningen... Bläh igen!!!

• minnapinna

isblomma,
    huvva. lät inge skoj :(

• HelenZ

Är det någon av er morsor som funderat på babysim?
    Jag är jättesugen på att börja när albin kommer har så mycket planer för att fylla dagarna men jag har förstått att man kanske inte är så sysslolös efter allt har dock redan investerat i ett par bajssäkra badbyxor hehe....

I väntan på Albin
  • minnapinna

Helenz,
    jag har funderat på det. Dock inte bestämt ännu. Nån som vet varför man går på babysim? Är det för gemenskap osv, eller fyller det nån funktion?

• Izali

Hej !

Vad jag hört så är det bra för motoriken på dom små liven =) som när dom ska lära sig gå mm !

Svar på tråden Luleå del 3