Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Oj, det lät inte nå skoj isblomman. Själv är jag inne på övertid 11 och mår förträffeligt bra. Är skit skraj för att det ska bli igångsättning för jag har hört att det kan göra så vansinnigt ont. Har tid på spec. på onsdag, min BM trodde inte att jag behövde den tiden men så har de sagt de sista gångerna oxå, just nu tror jag inte att lillknodden vill titta ut av sig själv.
Men försöker njuta av tvåsamheten och kunna göra vad jag vill, men just idag känner jag mig sååå hängig. Men men den som väntar på något gott väntar ju alltid för länge, brukar man väl säga.
Helenz o minnapinna - Vi ska gå på baby sim
Dom har på Step in vet jag men vet inte när nästa omgång sätter igång ![]()
Singela: Men det är lite bättre med mig idag. Behövde bara "gnälla av" mig lite igår...
Och även om det inte låter kul med igångsättning för din del så har du iaf kanske din bebbe inom de närmsta dagarna. Det är ju positivt!
Å rätt vad det är så kör det ju igång av sig själv. *Håller tummarna för det*
va skönt att det är bättre med ögat och att nästa gång ni ska dit så får ni komma hem med en liten knodd.
Jo den har iallafall till på onsdag att komma igång själv, sen vet jag inte vad de gör på onsdag men de kollar kanske hur mogen livmordertappen eller nåt sånt. Kan ju alltid hoppas att den vill komma ut av sig själv, börjar liksom tappa modet. Men men det är ju en ny dag imorgon och innan den 10augusti så har vi våran lillknodd hos oss iallafall, alltid något positivt.
Vi kanske ses på BB isblomma
Singela - Hoppas du kommer igång av dig själv o slipper igångsättning finn roligare sake om man säger som så
Här på sunderbyn låter dem en gå 21 dagar övertid innan de sätter igång om allt är bra med bebis..
ledaren på step in för bebysim är gravid så hittar dom ingen ersättare blir det ingen grupp.... dom har på hertsön men då är det ingen ledare, dom värmer bara upp bassängen...
Åhh så typiskt
Men nog kan man väll ha babysim lektioner för att man är gravid?
Hört att dom har på björx oxå??
hörrni. nån som vet hur man gör med stygnen "där nere"? ska de försvinna av sig själva, eller tar man bort dem? när, i så fall? har fått noll info...
minnapinna
dom försvinner av sig själv. dom sa på bb att om man ser nåt som liknar maskar så ska man inte bli rädd. det é mest troligt stygnen som lossnat då
Hoppas att step ins babysim blir av, deras basäng är så bra!
Annars tror jag att de kanske har babysim i gammelstan...
Jag fick åka abulans i söndagsmorse, har visst åkt på en till infektion, i livmodern. Hade tok-hög feber och yrade, men nu mår jag mycket bättre, tack och lov för pencilin!