• Bonanza

Motiv för väggmålning i barnrum?

När vi flyttar i december hade jag tänkt göra mitt barns rum riktigt fint och barnvänligt. Mitt barn kommer då vara 1.5 år, och jag tänkte måla motiv på väggarna. Lekfulla, men ändå fina motiv!

Min idé är att jag ska lägga en bild på overhead och sedan måla direkt på väggen från projiceringen.

Så jag ber er: kan ni visa mig fina motiv som jag kan kopiera upp på overhead? Som passar i ett barnrum?

Above all things I believe in love
  • Svar på tråden Motiv för väggmålning i barnrum?
  • mye

annie..jäklar vad snyggt! schysta färger!

• Angelflikkan

nån som har nån idé med en bebis rum??
    vi ska ju ha i maj, och vet inte vad det blir..

vill ju börja måla ett par månader innan, så det hinner bli färdigt.. hehe.. det tenderar att dra ut på saken annars.. hihi

nån som har nån idé???

Mumin kanske? Barbapappa??

• mye

nalle puh är väl fint till kidsen! å de håller sig läng...min 5 åring älskar fortfarande nalle puh!

• Angelflikkan

men jag tycker puh har varit så poppis i flera år att jag börjar tröttna på dom..

• Qliana

Barba familjen har ju jättefina färger som bebisen säkert uppskattar. Och jag är 30 och gillar fortfarande barba.

• LykkesMamma

hej hej...
    fortfarande ingen som vet var man kan få tag på pippi bilder??

• Angelflikkan

kattazz: kanske söka efter pippi på google bilder??
    där hittar jag massor.. lycka till

• akw

Jag har fastnat totalt för Karin Mannerståls Busungar - så söta och roliga figurer. Ska måla prinsessan på min dotters ena vägg

• Fru Indosaurie

akw
    vart har du hittat bilder till det? Eller man kanske kan ta vilken som helst, det är ju inte så mkt detaljer precis =)

Svar på tråden Motiv för väggmålning i barnrum?