• Bonanza

Motiv för väggmålning i barnrum?

När vi flyttar i december hade jag tänkt göra mitt barns rum riktigt fint och barnvänligt. Mitt barn kommer då vara 1.5 år, och jag tänkte måla motiv på väggarna. Lekfulla, men ändå fina motiv!

Min idé är att jag ska lägga en bild på overhead och sedan måla direkt på väggen från projiceringen.

Så jag ber er: kan ni visa mig fina motiv som jag kan kopiera upp på overhead? Som passar i ett barnrum?

Above all things I believe in love
  • Svar på tråden Motiv för väggmålning i barnrum?
  • Gisse the one and only

Ursäkta ska genast gå någon annanstan och krångla

Tja.

Stryk mig medhårs....annars
  • idkfa

Puffar på kattazz ingen som ha Pippi långstrump bilder?

• Iss

Rainbowbrite jag tyckte också om den bilden!

Jag tror det skulle bli jättesnyggt och gulligt, och jag tyckte faktiskt just den bilden passar extra bra till en fondvägg.

Jag gillar din smak! =P

Hittat något annat som du gillar?

=)

• rainbowbrite

hmm, krambjörnen som ligger på molnet, med den söta solen gillar jag också skarpt! (kul att vi har samma smak, hihi)

• Frågvisa

BARBAPAPPA med familj! Jag var själv sugen på att måla en sådan väggmåling i min dotters rum... men insåg att jag inte har tid just nu så jag gjorde lite enklare schabloner. I våras hade expressens bostadsbilaga instruktioner för hur man målar upp en barbafamiljvägg. Kommer tyvärr ej ihåg vilket nummer, men är du intresserad går det säkert att höra av sig till Expressen.
    img245.imageshack.us/img245/3608/barbapapa8qp.gif

• Iss

Ja den är jättefin rainbowbrite, precis sådär lagom enkel så det inte blir för rörigt på en fondvägg! Tummen upp! =D

• SassieStar

jag funderar oxå på att måla i mitt ofödda barns rum och jag har på tanke att göra en fondvägg med en stor bild av en stork som kommer med en bebis..men det är så mkt annat som jag hittat som jag oxå vill ha som nallepuh och allt sånt dära :P

• sissig

Jag har handmålat Nalle Puh o Nasse på min dotters vägg o några troll mm på min sons. Kan ordna fram bilder om du vill.

Svar på tråden Motiv för väggmålning i barnrum?