• Bonanza

Motiv för väggmålning i barnrum?

När vi flyttar i december hade jag tänkt göra mitt barns rum riktigt fint och barnvänligt. Mitt barn kommer då vara 1.5 år, och jag tänkte måla motiv på väggarna. Lekfulla, men ändå fina motiv!

Min idé är att jag ska lägga en bild på overhead och sedan måla direkt på väggen från projiceringen.

Så jag ber er: kan ni visa mig fina motiv som jag kan kopiera upp på overhead? Som passar i ett barnrum?

Above all things I believe in love
  • Svar på tråden Motiv för väggmålning i barnrum?
  • TinaO

Såg du den bilden som var i Vi Föräldrar för något nummer sedan? Har den i mitt galleri om en sekund.

• prickelina

Ingen som har några fina drak motiv på lager?? Jag hade tänkt mig en drake åt det är hållet, alltså ingen fanatsy drake utan mer en rund gullig.

• versan

Jag har gjort en väggmålning i miniatyr på spjälsängen som min dotter har kan göras större om man vill (målade den på frihand)

• prickelina

Jag älskar draken elliot! Men tycker det är svårt att hitta en hel bild på honom, hittar mest huvudbilder... Barnet som vi väntar ska heta just elliot så det var därför jag var inne på drakar!

Gillar Nemo oxå, så fina färger! Så är det nån som har fina nemo bilder så mottages de tacksamt oxå!

Svar på tråden Motiv för väggmålning i barnrum?