~*~ nattsnack ~*~
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
carro: min brukare sover mest, har inte hört ett ord sen han la sig. på så sätt är det bra... så bebben sparkar mycke?
joch j: nja det är tråkigt att vara ensam, fast ganska skönt, så slipper man prata så mycke. jag sitter här framför datan
Det är skönt att kunna greppa och komma frammåt istället för att i blidhet stampa på samma plats och därmed gräva ner sig i bekymmer. Okej, det blev jobbigare ett tag och är fortfarande jobbigt, men jag tror att det kommer bli bättre och bättre på sikt med vetskap om vad som är problematiskt och hur de problematiska situtionerna ska undvikas.
Att få diagnos sent är jobbigt. Fick min nu vid 23 och ibland känns det rent ut sagt för****t och orättvist. Å andra sidan, bättre nu än ännu senare eller aldrig!
Nu - säng... God Natt!
Mrslind
Ja..jag drar mig undan lite nu... dom pratar så snart går käken ur led
ha ha
skönt att bara ha en att hjälpa.. på min avdelning finns det 18 boende.. så ibland kan det blir oroligt här
näpp, nu måste jag ta och försöka sova lite!!
hoppas att dom sista timmarna går fort för er som jobbar!
sov så gott sen ![]()
carro om vi har sovade jour så tjänar man mindre pengar. bättre att sitta på familjeliv då och tjäna mera
jag blir avis på dig som har en liten en i magen
God natt carro och seroc
Nu måste jag jobba lite... sen ska jag hem och sova gott