• Carro

~*~ nattsnack ~*~

Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten

Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla Flört

• Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~
  • Carro

55 stycken online..
    Ngn av de 54 som befinner sig här utöver mig som har lust att snacka lite strunt? Skrattande

• mysig10

självklaer kan vi prata strunt

va gör du uppe?

• Carro

Vad bra! Skrattande

Jadu, det undrar jag också..

Jag har så mycket vadkramper så jag har gett upp att försöka sova, sitter här på fl istället tills jag ser i kors, då hoppas jag på att kunna sova ett tag iaf Glad

Vad gör du uppe nu då?

• mysig10

jobbar, men det är vääääldigt lugnt just nu.....
    vadkramper, är du gravid eller?

• mrslind

jag jobbar o sitter gärna o sura strunt

• Carro

Japp, gravid med första barnet efter 3 års kämpande, lyckades på vårt första icsi försök Glad
    Dock har jag problem med vadkramper annars med..
    Har en form av bindvävnadsreumatism, SLE och läkarna tror att kärlen i mina ben har blivit lite kassa..

Var inne på din sida, ser att ni också fick kämpa länge..
    En riktig lite prinsessa ni fått måste jag säga, vilka ögon!

• mysig10

jepp. hon är ju liksom världens sötaste

välkommen mrslind till vår lilla myshörna....
    vad gör du uppe då?

• Carro
    mysig;
    Läste att du jobbar som narkossköterska, det måste vara ett intressant jobb!

Jag jobbade som uska innan och under utbildningen så hade jag turen att få göra min praktik på handkirurgen i Malmö (dom har ett internationellt rykte som en av de bästa handkirurger i världen)..
    En av dagarna fick jag vara uppe på op, det var verkligen så fascinerande!!

mrslind;
    Jobbar du inatt med? Glad
  • mysig10

jo, jag trivs så bra så jag jobbar fast dottern bara är 10 månader...... skönt att komma hemifrån faktiskt.

mrslind, va jobbar du med?

• Carro
    mysig;
    Det kan jag förstå..
    Handen på hjärtat, visst är det underbart att få tid med sitt barn, men man behöver få lite stimulans av sitt arbete och kollegor..
    Vi har eget företag (videobutiker) och min plan är att efter 5-6 månader börja jobba 2 dagar i veckan iaf..
    Hur länge är det sen du började jobba igen? *nyfiken*

Får jag lov att fråga dig en yrkesfråga?
    Om det är OK, hade ngn aning om att man har artärer i läppen?
    Jag har ett födelsemärke på min läpp och fick för ett par dagar problem med kraftiga blödningar..
    Jag tar både Fragmin injektion samt Trombyl 160mg nu under graviditeten så det slutade inte blöda (är du nyfiken så har jag skrivit om det i min blogg) utan jag fick åka in till akuten.
    Läkaren fick bränna och sa sedan att det var bra att jag kommit in eftersom blödningen antagligen inte hade stannat upp av sig själv eftersom det inte var ett sprucket kärl utan en artiell blödning.
    Han lämnade ingen närmare förklaring och jag var som ett frågetecken Skrattande
Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~