• Carro

~*~ nattsnack ~*~

Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten

Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla Flört

• Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~
  • mrslind

jag jobbar som personlig assistent.

• mysig10

*skäms* har eller hade ingen aning faktiskt.... men tycker det låter konstigt...trodde de bara va kappilärt i läppen.......
    kan födelsemärket varit djupt, så den ateriella blödningen kom från en ansiktsatär??

• mrslind

jag har snabb läst om er i eran presentation,, jag beundrar eran uthållig het...lycka till till er båda.

• Carro
    mysig;
    Läs i min blogg, det är den sista delen i den näst sista inlägget samt det sista inlägget..
    En del att läsa förvisso, men ganska så "underhållande" Skrattande

Ja det kan ju kanske vara så, att det var djupt..
    Jag kollade ju i spegeln när jag kom hem på "kratern" som blivit där han brände och då såg jag fortfarande födelsemärket, trots att han fick bränna 2 ggr och därmed ganska så djupt..

Tycker det var ganska så dåligt av honom att inte förklara närmare, det kunde ju vara ganska så väsentlig info för mig att få tycker man.. Flört

mrslind;
    Tack Glad
    Om man ska se ngt positivt i att behöva kämpa i flera år;
    Man kan ju lugnt säga att man verkligen är redo för att skaffa barn när det lyckas, det är ju en längtan som bara vuxit sig större..
    Plus att barnet kommer mer eller mindre garanterat till ett stabilt förhållande.
    Idag så är det tyvärr så himla vanligt att folk får för sig att "jag vet, vi skaffar barn" trots dom inte varit tillsammans så länge och det märks på hur många ensamstående det finns..
    Hängde du med i min tankegång? FlörtSkrattande
  • mysig10

dags att rapportera..... jobbar i natt oxå... om ni är vakna

• Carro
    mysig;
    Jag är med all säkerhet vaken iaf Glad
    Sov så gott när du kommit hem!!

Jag ska ut och lufta mig i 5 minuter, man får passa på nu när det regnat och luften är lite lättare..
  • mrslind

jo jag fattar vad du mena,, ni som försökt i flera år sätter verkligen förhållandet på prov.

• Carro
    mrslind;
    Inte så jag menade Flört
    Jag menade att man är verkligen helt säker på att det är rätt person man skaffar barn med och att när man kommit så långt som till ivf, ja då har man ju varit tillsammans i många år.
    Alltså är det ett stabilt förhållande Glad

Som jag skrev innan;
    Många skaffar barn så himla fort idag och upptäcker då när barnet är litet (vissa tom under graviditeten) att förhållandet inte fungerar och istället separerar..

Om man kollar till statistiken (om det hade funnits ngn) så tror jag nog att procentuellt sätt så har ivf barn npg oftare föräldrar som lever ihop än genomsnittet..

Nu säger jag dock inte att det är så alltid, det finns ju dom som skaffar barn tidigt i förhållandet och som sen hänger ihop Glad
  • Carro

Det är ju en del vakna inatt.. Ngn som inte kan sova och som är sugen på lite skitsnack?

Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~