• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Hannahs mamma
    Jozie skrev 2006-09-08 22:15:20 följande:
    vem är mogge? En ängel går vid min sida...
    Programledaren
    Stolt mamma till Hannah 020328
  • ming

Men tänk om Sanna bråding inte skulle slicka sitt hår så hårt bakåt att hon inte såg ut som ett stort ansiktslyft? Hon skulle bli mycket snyggare, nu ser hon ju bara galen ut.

In yo face!
  • Cassiopeja

Den där Ville måste väl nästan vara gay också?

Maria & Eira 060115
  • ming
    Cassiopeja skrev 2006-09-08 22:36:00 följande:
    Den där Ville måste väl nästan vara gay också? Maria & Eira 060115
    Jag tror att det är många där som är gay! (Om man har fördomar, som jag!)
    In yo face!
  • Betty2

Cassiopeja: Det tänkte jag med, speciellt när man fick se honom efter att han gick vidare från första uttagningen.

ming: Jag håller helt med angående håret. Har funderat på varför hon har sådan frisyr hela tiden...

• smultronbubbla

ming

Jag har för mig att hon sett "normal" ut. Tyckte det var sådan skillnad på henne mot rollen Tanja. Nu ÄR hon ju Tanja

• Mamma Jessis

Om det bara är 20 som ska vidare - Ska de då göra som American Idol... Ta ut 10 killar, 10 tjejer... Ha varsit program för vardera grupp och sen frå fram 5 killar och 5 tjejer till tävlingen... ??

Vet inte om ni snackat om detta nu ikväll... Har sett en massa på E efter att jag såg Idol...

(Visst åkte Victoria Limenza ut där i gruppen som fick stå upp och gå iväg.... ?? Tyckte det såg ut så... Om så är fallet - HUrra hurra hurra... Brud med allmäna attitydproblem så som hon var i FF iaf... )

• Betty2

och jag har nog oxå fördomar, kan jag tillägga. Tänkte själv det, "oj då, där har jag nog massa fördomar" eftersom jag tänkte "gay" när jag såg det avsnittet.

Svar på tråden Idol 2006