• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Mamma Jessis
    Betty2 skrev 2006-09-08 22:42:59 följande:
    Cassiopeja: Det tänkte jag med, speciellt när man fick se honom efter att han gick vidare från första uttagningen. ming: Jag håller helt med angående håret. Har funderat på varför hon har sådan frisyr hela tiden...
    Du menar när han fladdrade med handen framför ansiktet och sa "ååå nu tror jag att jag börjar gråta" eller liknande...

Ja herregud.... Om han ens hade en gnutta karisma på scen... Nu är han bara plattare än plattast... Yeaks!!
  • Betty2

smultronbubbla: Ja, det var väl så hon såg ut i Tre Kronor?

Mamma Jessis: Tyckte oxå det såg ut som att Victoria L var med bland de som åkte ut. Men jag hade aldrig sett henne i programmen innan, har de visat henne? (Mer än på hemsidan?) Tycker att jag borde ha reagerat eftersom jag borde ha känt igen henne från FF.

• Mamma Jessis
    Betty2 skrev 2006-09-08 22:46:40 följande:
    smultronbubbla: Ja, det var väl så hon såg ut i Tre Kronor? Mamma Jessis: Tyckte oxå det såg ut som att Victoria L var med bland de som åkte ut. Men jag hade aldrig sett henne i programmen innan, har de visat henne? (Mer än på hemsidan?) Tycker att jag borde ha reagerat eftersom jag borde ha känt igen henne från FF.
    Tror inte de visat henne.. Satte mitt kaffe i halsen då jag tidigare kollade igenom fyrans hemsida och såg hennes namn...
  • Betty2

Mamma Jessis: Ja de måste ha ändrat något om bara 20 skall gå vidare från slutaudition. För det måste ju ha varit betydligt fler än 20 i delfinalerna de tidigare åren. (Det var väl 2 personer som gick vidare till finalprogrammen från varje delfinal tror jag, och typ 8 i varje delfinal. Alltså 40 personer totalt?)

• Betty2

Tänkte väl det (om Victoria L). Tack för tipset här i tråden, det var så jag upptäckte det.

• Mamma Jessis
    Betty2 skrev 2006-09-08 22:49:58 följande:
    Mamma Jessis: Ja de måste ha ändrat något om bara 20 skall gå vidare från slutaudition. För det måste ju ha varit betydligt fler än 20 i delfinalerna de tidigare åren. (Det var väl 2 personer som gick vidare till finalprogrammen från varje delfinal tror jag, och typ 8 i varje delfinal. Alltså 40 personer totalt?)
    Jo.... Det är nåt sånt.... 8 från de tävlingarna (där tittarna röstar) och sen en tittarfavvo som inte gick vidare och en juryfavvo.... 10 allt som allt...

Kan bli kul om de kör det upplägg de haft i USA tycker jag.... Lite bättre balans från start vilket kan behövas då tjejerna har en tendens att åka först...
  • Mamma Jessis
    Betty2 skrev 2006-09-08 22:50:44 följande:
    Tänkte väl det (om Victoria L). Tack för tipset här i tråden, det var så jag upptäckte det.
    Så lite så...
  • ming
    smultronbubbla skrev 2006-09-08 22:44:08 följande:
    mingJag har för mig att hon sett "normal" ut. Tyckte det var sådan skillnad på henne mot rollen Tanja. Nu ÄR hon ju Tanja
    Ja, TANJA hette ju hennes roll! Jag håller med om att hon ÄR Tanja nu!
    In yo face!
  • fenomena83

Jag har funderat på en sak...
    Kommer ni ihåg den där killen Linus som sjöng Hooked on a feeling och juryn tyckte att det va helt kasst låtval och han trodde att det va sånt dom ville höra? (eller nåt)
    Han va ju bara så himla söt
    Nån som vet om han gick vidare??

Svar på tråden Idol 2006