Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
smultronbubbla: Ja, det var väl så hon såg ut i Tre Kronor?
Mamma Jessis: Tyckte oxå det såg ut som att Victoria L var med bland de som åkte ut. Men jag hade aldrig sett henne i programmen innan, har de visat henne? (Mer än på hemsidan?) Tycker att jag borde ha reagerat eftersom jag borde ha känt igen henne från FF.
Mamma Jessis: Ja de måste ha ändrat något om bara 20 skall gå vidare från slutaudition. För det måste ju ha varit betydligt fler än 20 i delfinalerna de tidigare åren. (Det var väl 2 personer som gick vidare till finalprogrammen från varje delfinal tror jag, och typ 8 i varje delfinal. Alltså 40 personer totalt?)
Tänkte väl det (om Victoria L). Tack för tipset här i tråden, det var så jag upptäckte det.
www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,884183,00.html
haha =) ja svartling såg töntig ut där =)
Jag har funderat på en sak...
Kommer ni ihåg den där killen Linus som sjöng Hooked on a feeling och juryn tyckte att det va helt kasst låtval och han trodde att det va sånt dom ville höra? (eller nåt)
Han va ju bara så himla söt
Nån som vet om han gick vidare??