• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • AmBeZa
    xxmeyaxx skrev 2006-09-21 23:55:27 följande:
    Bra var ju när Snäckan inte ville berätta om sina SMS för det fanns barn som tittade på tv nojjan,hur kan du säga att sara är hemsk?hon är helt underbar. men cissi skulle ha gått vidare. felicia gjorde inte lika bra ifrån sig tyvärr.Sara och Cissi, Heja heja.RÖSTA IN CISSI TILL FINALEN.RÖSTA TRE GÅNGER UNDER KVÄLLENS GÅNG. På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
    Det ska jag göra!!!! Hon var klart bäst igår!!!
  • Erita

Vilka var det som gick vidare idag?

I´m not scared of dying, I just don´t want to
  • Erita

Jag älskar Johan
    är nästintill kär i honom
    blev helt paff förra gången han var med och sjöng I am beautiful
    enda deltagaren som har överraskat mig så pass

I´m not scared of dying, I just don´t want to
  • xxmeyaxx
    Nattugglan skrev 2006-09-21 23:58:20 följande:
    xxmeyaxx skrev 2006-09-21 23:55:27 följande: Bra var ju när Snäckan inte ville berätta om sina SMS för det fanns barn som tittade på tv nojjan,hur kan du säga att sara är hemsk?hon är helt underbar. men cissi skulle ha gått vidare. felicia gjorde inte lika bra ifrån sig tyvärr.Sara och Cissi, Heja heja.RÖSTA IN CISSI TILL FINALEN.RÖSTA TRE GÅNGER UNDER KVÄLLENS GÅNG. På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.Det ska jag göra!!!! Hon var klart bäst igår!!!
    defintivit.
    På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • MelvinÅMamma

Katastrof att Erik inte gick vidare.....bäst sångröst å säkerhet igår,utan tvekan!!Han "snäckan" e ju bara fööööör mkt,fjantar sig för att han egentligen är osäker....samma gäller Cissi,nä,de räcker me deltagare som försöker va rockiga nu....

• Missix

Måtte Cissi komma med idag... Hon är bara såååå bra!

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • österlen

helt klart rätt som gick vidare igår..och idag ska cissi vidare

• sofia23

'äär med kääääär i johan.åhhhhh.....'ler'