• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Wowa

tycker det var synd att inte erik gick vidare å jag tyckte verkligen att johan sög, var ur kass, men det är det visst bara jag som tycker....

• Julienne

Nädu, Wowa, vi är fler med den åsikten. Heja Erik!

MelvinÅmamma, jag håller med dig till 100%. Avskyr verkligen Cissi och Snäckan. De ÄR inga idoler!

• agonist

Är det nån mer än jag som verkligen inte tål "snäckans" personlighet? Han känns så tillgjord,det känns som att man måste göra till sig och försöka vara rolig (om han nu anser att han är det)

I kväll måste Erik och Nathalie vidare, annars är det katastrof!
    Cissi sjunger väl okej, men hon känns inte 100% äkta,hon känns lite tillgjord även hon.

• ebben

Snäckan må vara hur "fånig" som helst eller vad ni tycker-MEN han har ju lite "pearl jam" röst eller nåt.O DET är ju bara SÅ härligt med det där djupet i rösten!! O LITE så där vibrat......verkligen hett!!
    Tror det är pearl jam som låter lite så.....

• agonist

Och hur ska "snäckan" som är så HÅRDROCK klara av det när det tex är jazz tema?? Vad är det för människor som ringde och röstade på honom..? Han är där pga ett vad med några kompisar,som säkert sitter hemma och hånflinar och tycker att deras kompis driver med alla på tv...inget hos honom känns seriöst!!

• Jen76

Snöckan kan sjunga men jag får "varulvs känsla" av honom. Han gjorde ngt sådant utryck under första audition.

• Ärtan1
    MelvinÅMamma skrev 2006-09-22 06:28:05 följande:
    Katastrof att Erik inte gick vidare.....bäst sångröst å säkerhet igår,utan tvekan!!Han "snäckan" e ju bara fööööör mkt,fjantar sig för att han egentligen är osäker....samma gäller Cissi,nä,de räcker me deltagare som försöker va rockiga nu....
    Men hallååå, tycker du att det är för många som är rockiga??
    Linda, Markus och Snäckan... 3 av 8 är väl inte för många (eller har jag missat nån till)??
    Jag är glad över att det är lite variation på deltagarna, känns som om det bara blir en massa ballader annars.
    Nää, IN MED CISSI