• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Trollens mamma

Hoppas på Patriza.Hon har åtminstone rösten,och det är ju det som är det viktigaste.Helt underbart att höra henne sjunga.

Cissi,tja.Tror hon har kommit så långt som han gjort för att hon är lite spec. och kaxig.Rösten är det inget spec.med tycker jag.

Erik.Fattar inte hur folk kan rösta på han.Svag röst och känns liksom krystat när han sjunger.Ser ju jättebra ut,väl därför han gick vidare.Rättvist,nej!!!

• Cassiopeja

nja, håller inte med det senaste

Natalie var väl inte självgod heller? Emma däremot... Cissi har en jättebra röst för den typen av låtar hon "brukar" sjunga, dock passade det inte riktigt den låten hon sjöng igår... Den hon gjorde i onsdags var dock suverän!

Och Erik tyckte jag gjorde en kanonbra insats igår, har kanske inte den allra starkaste rösten, men krystat tycker jag nog inte det var... sen är inte sammetsögon någon nackdel när det är ett program som idol. kan kanske tyckas orättvist att gå på utseendet, men hallå!! en viktig del av idoler har väl i alla tider varit utseende, åtminstone för fjortisar som väl är den primär målgruppen av skivköpare, eller hur?

Maria & Eira 060115
  • Mallan76

Stör mig på Snäckan! "Kolla vilken cool hårdrockare jag är och se vad snyggt jag kan slänga med mitt hår!" typ. OK, han sjunger bra, det måste jag erkänna... Men när han gick ner på knäna när han sjöng blev det bara för mycket! *suckar högt*

• soome

snäckan verkar väldigt shysst och omtänksam.... sjunger bra oxå!!!

• ming
    Cassiopeja skrev 2006-09-23 13:52:32 följande:
    Natalie var väl inte självgod heller? Emma däremot...
    Jag såg en intervju med henne efter att hon hade åkt ut (efter i onsdags eller när det nu var) och då stod hon och skyllde att hon inte gick vidare på att hon inte hade fått så mycket tvtid som de andra. Hon sjönk verkligen i mina ögon där, jag tyckte att hon verkade ganska mogen innan dess....
    Lady Ming of Effell
  • ming

Kollade på Idol-sajten och nu fanns det en ny intervju där hon återigen skyllde på för lite tvtid.

Lady Ming of Effell
  • Cassiopeja

ming: ok, det hade jag inte sett...

Maria & Eira 060115
  • ming

Men alltså, är det bara för mig det visas fel klipp på tv4.se/idol? Jag vill se tex Danny & Felicias duett, men så kommer några helt andra istället.

Lady Ming of Effell
  • pejuliatra

ming - vet inte, men jag kommer inte ens in på sajten just nu...