Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Jag tycker fortfarande att Cissi är grym!!
Och jag tycker fortfarande att det är något med Cicci som jag inte gillar - men det kan kanske ändra sig när man väl kommer igång och får se programmet. Det vet man aldrig!
Cissi är dålig
Är det bara jag som tycker det känns låååååååååååååååååååångt tills på fredag nu när man är van att se dem varje dag!!!!!
Cissi är grym enligt min smak, likadant med "Snäckan" han flyger lite gför mycket på scenen men sjunger bra. Sen gillar jag ju hårdrock kan ju vara det
. Men jag förstår inte vad juryn tycker är så fantastiskt med Johan?? Han sjunger inte dåligt men när ha sjöng Hero så tyckte jag han lät lite gnällig...som en gammal dörr som amn öppna långsamt... ungefär
Hope8082. Håller med dig om Johan hahaha.
Tycker det är härligt att vi tycker såååå olika
Ojojoj...
Årgång 77:
Ja, jag tycker också det är roligt att vi tycker så olika nu.
Ska bli mycket spännande att se hur det utvecklar sig, de andra åren har det också varit så här i början och sen samlas de flesta kring en eller två personer som favoriter.
Men Ville VAR ju gay.. Nån som skrev att det var han ju inte alls det, för dom "Kände" han irl.. Men han är ju det..
Var väl det jag trodde
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,892597,00.html