• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • AmBeZa

Jag tycker fortfarande att Cissi är grym!!

• Mysgos

Och jag tycker fortfarande att det är något med Cicci som jag inte gillar - men det kan kanske ändra sig när man väl kommer igång och får se programmet. Det vet man aldrig!

• Mysgos

Är det bara jag som tycker det känns låååååååååååååååååååångt tills på fredag nu när man är van att se dem varje dag!!!!!

• Hope8082

Cissi är grym enligt min smak, likadant med "Snäckan" han flyger lite gför mycket på scenen men sjunger bra. Sen gillar jag ju hårdrock kan ju vara det

. Men jag förstår inte vad juryn tycker är så fantastiskt med Johan?? Han sjunger inte dåligt men när ha sjöng Hero så tyckte jag han lät lite gnällig...som en gammal dörr som amn öppna långsamt... ungefär

• årgång 77

Hope8082. Håller med dig om Johan hahaha.

• årgång 77

Tycker det är härligt att vi tycker såååå olika Ojojoj...

• Ärtan1
    ming skrev 2006-09-24 11:36:16 följande:
    Ärtan1 skrev 2006-09-24 11:09:52 följande: Jag har väl aldrig skrivit (inte menat så iaf) att det är för att hon är lesbisk som ni inte gillar henne... Då skulle jag skriva en egen tråd under ett annat ämne Men vad är det som har hänt de sista dagarna eftersom de flesta älskade henne och nu så tycker ingen om henne??? Antagligen det faktumet att hon inte var så grym i fredags som hon var i onsdags. Lady Ming of Effell
    Men tyckte ni att tex Danny och Felicia var så grym när dom gick vidare?? Det är nog bara Markus och Linda som gjort klockrena insatser hittills tycker jag.
    Men jag ser fram emot fredag, då gäller det ju att alla ger allt för att gå vidare
  • Mysgos

Årgång 77:
    Ja, jag tycker också det är roligt att vi tycker så olika nu.
    Ska bli mycket spännande att se hur det utvecklar sig, de andra åren har det också varit så här i början och sen samlas de flesta kring en eller två personer som favoriter.