Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Håller helt med Tösamaja, det ska bli sååå kul när det sparkar igång på allvar på fredag!
jag har inte heller någon favorit ännu, kommer nog dröja några avsnitt till innan jag får det om jag känner mig själv rätt.
Jag ÄLSKAR Danny
Han är helt otrolig när man ser honom irl och han e världens mest kramgoa kille. Jag har aldrig träffat någon som varit så charmig som honom...
Men det är ju DET jag tycker är så trist... med t.ex. Danny! Bara för att han är sååååå söööööt och charmig o.s.v. så kommer alla dökära tjejjer rösta på honom oavsett hur han sjunger.
Elina86; visst han ÄR säkert sådär charmig och kramgó men jag tycker inte att man ska rösta på honom för BARA det
Ming- Det var ju det som var min poäng
Tösamajan- ja det ska bli spännande och se den sjunga något utanför sitt eget område. Det kanske bli totalkatastrof, eller oxå braksucce det är bara att vänta och se
*AHH* det där blev nästan på rim
Men Danny är en otroligt duktig sångare oxå, jag röstar ju självklart inte enbart på honom för att han är charmig. Men jag tycker inte hans riktiga pangröst kommit till sin rätta än, och hoppas han kommer blomma ut till gamla Danny som jag kände igen
Jag fick panik på Johan när han sjöng Hero! Pallar inte med när det kommer spontana stön efter varje avslut och inte va det rent heller... Och domarna lovprisade honom! Ibland undrar man om det är en själv som är tondöv.
Sen tyckte jag Cissi var underbar! Inte heller helt rent hela tiden, men hennes röst är helt underbar! *gosar*
Jag tycker att Johan är duktig, men han ser lite rolig ut när han böjer bak huvet och man ser in i hans mun. Ser nästan lite defekt ut, men vem är perfekt!?