• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Mysgos

Håller helt med Tösamaja, det ska bli sååå kul när det sparkar igång på allvar på fredag!
    jag har inte heller någon favorit ännu, kommer nog dröja några avsnitt till innan jag får det om jag känner mig själv rätt.

• ming
    Hope8082 skrev 2006-09-24 15:49:24 följande:
    javisst ser hon "udda" ut mot övriga men det tycker jag abra är härligt. Hade varit såå tråkigt om alla såg ut som söta små poptjejer.
    Fast nu är det ju ganska tråkigt att majoriteten ser ut som tuffa rockbrudar. Eller är det bara tråkigt att folk är stöpta i en och samma form när de är stöpta till poptjejer? Fundersam
    Lady Ming of Effell
  • ming
    Ärtan1 skrev 2006-09-24 13:54:11 följande:
    ming skrev 2006-09-24 11:36:16 följande: Ärtan1 skrev 2006-09-24 11:09:52 följande: Jag har väl aldrig skrivit (inte menat så iaf) att det är för att hon är lesbisk som ni inte gillar henne... Då skulle jag skriva en egen tråd under ett annat ämne Men vad är det som har hänt de sista dagarna eftersom de flesta älskade henne och nu så tycker ingen om henne??? Antagligen det faktumet att hon inte var så grym i fredags som hon var i onsdags. Lady Ming of EffellMen tyckte ni att tex Danny och Felicia var så grym när dom gick vidare?? Det är nog bara Markus och Linda som gjort klockrena insatser hittills tycker jag.Men jag ser fram emot fredag, då gäller det ju att alla ger allt för att gå vidare
    Nej jag tyckte inte att Danny var grym, och det var även många som sa det i tråden. Nu är det ju bara så att Danny inte sjöng senast utan det var ju faktiskt Cissi, och då är det ju troligast att man pratar om henne och inte Danny.
    Självklart finns det folk som inte gillar Cissi, Danny, Linda, eller nån annan, och då ska man väl kunna säga det i tråden utan att folk tror att det har med fördomar att göra?
    Lady Ming of Effell
  • Elina86

Jag ÄLSKAR Danny Han är helt otrolig när man ser honom irl och han e världens mest kramgoa kille. Jag har aldrig träffat någon som varit så charmig som honom...

• tösamajan

Men det är ju DET jag tycker är så trist... med t.ex. Danny! Bara för att han är sååååå söööööt och charmig o.s.v. så kommer alla dökära tjejjer rösta på honom oavsett hur han sjunger.

Elina86; visst han ÄR säkert sådär charmig och kramgó men jag tycker inte att man ska rösta på honom för BARA det

• Hope8082

Ming- Det var ju det som var min poäng

Tösamajan- ja det ska bli spännande och se den sjunga något utanför sitt eget område. Det kanske bli totalkatastrof, eller oxå braksucce det är bara att vänta och se *AHH* det där blev nästan på rim

• Elina86

Men Danny är en otroligt duktig sångare oxå, jag röstar ju självklart inte enbart på honom för att han är charmig. Men jag tycker inte hans riktiga pangröst kommit till sin rätta än, och hoppas han kommer blomma ut till gamla Danny som jag kände igen

• Arcoiris

Jag fick panik på Johan när han sjöng Hero! Pallar inte med när det kommer spontana stön efter varje avslut och inte va det rent heller... Och domarna lovprisade honom! Ibland undrar man om det är en själv som är tondöv.

Sen tyckte jag Cissi var underbar! Inte heller helt rent hela tiden, men hennes röst är helt underbar! *gosar*

• ming
    Arcoiris skrev 2006-09-25 10:38:56 följande:
    Jag fick panik på Johan när han sjöng Hero! Pallar inte med när det kommer spontana stön efter varje avslut och inte va det rent heller... Och domarna lovprisade honom! Ibland undrar man om det är en själv som är tondöv.Sen tyckte jag Cissi var underbar! Inte heller helt rent hela tiden, men hennes röst är helt underbar! *gosar*
    Jag tycker också att Johan är skitkass. Vad ser folk hos honom egentligen????? De ser väl sympati för att han inte gick hela vägen sist, antar jag.....
    Lady Ming of Effell
  • Zäta

Jag tycker att Johan är duktig, men han ser lite rolig ut när han böjer bak huvet och man ser in i hans mun. Ser nästan lite defekt ut, men vem är perfekt!?