Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Måste säga att jag ahde svårt för Ville, men när han åkte ur IDol tyckte jag så synd om honom! Så jag är jätteglad för hans skull att han fått ett skivkontrakt
Han kunde verkligen sjunga!
hur kunde erik och cissi gå vidare.. de var ju inte bäst i det startfältet. cissi ser inte klok ut.. sjunger bra men när man ser henne så tappar jag lusten att höra mer... utseendet e visst viktigare än man tror....
Äh, att Cissi inte ser "klok ut" tycker inte jag spelar någon roll! Skön tjej, härlig personlighet och klockren helt enkelt!
har iofs bara sett henne en gång på reprisen idag så jag kanske egentligen inte ska döma henne..... men det va iaf mitt första intryck...
javisst ser hon "udda" ut mot övriga men det tycker jag abra är härligt. Hade varit såå tråkigt om alla såg ut som söta små poptjejer.
det är väl bara bra att inte alla är stöpta i samma form!!
jag gillar för övrigt alla utom Danny, har är bara för mycket!
Cissi gillar jag jättemycket oavsett vilken läggning och utseende, det enda jag sa var att hon inte var lika bra i fredags som i onsdags. och konstaterade att vi alla (de flesta) har fördomar, men jag anser mig ha mina med glimten i ögat iaf. ![]()
Cassiopeja- Håller med dig fullständig
Pratade just med Markus och han bad mig hälsa till alla er som tycker om honom..
*hihi* Ser med förtjusning fram emot kommande Idol-program! Det är sån blandning på startfältet! Om de gör som förra året där de har ett visst tema varje vecka (rock, disco, klassiskt o.s.v) så har jag liiiite svårt att se framför mig Cissi komma studsandes in och slänga av en discodänga, eller "snäckan"... *fniss*
Det blir nog spännande under hösten! Jag har fortfarande inte bestämt mig för vem som är min "favorit", men det är iaf inget av de som tidigare åkt ut som är min favvis, så han/hon finns nog kvar bland de 10!