• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Mysgos

14336 poäng fick jag - hur kunde du få över 50000. Det var ju skitsvårt!!

• Mysgos

Prova att kopiera länken och sätt in den i ditt adress fönster istället så kommer du utanför FL.

• blunda

fast ming: man hinner skapa en slags relation med tv-tittarna ju mer tid man fåt i rutan, dte funkar som med reklam liksom, ser man Yes diskmedel tillräckligt mycket så är det Yes man tänker först på i affären så de som synts mycket i de första programmen ligger ju härstlängder före de mer anonyman när det är dags frö röstning. Tragiskt, men det är ju så programmet är upplagt.
    Seadn tyckte jag inet att hon skyllde ifrån sig på nåt bittert vis, utan mer konstaterade att "ja det kan bero på lite tv-tid"

• AmBeZa

Fan va gott att rätt personer gick vidare!!

• ming
    blunda skrev 2006-09-23 20:49:59 följande:
    fast ming: man hinner skapa en slags relation med tv-tittarna ju mer tid man fåt i rutan, dte funkar som med reklam liksom, ser man Yes diskmedel tillräckligt mycket så är det Yes man tänker först på i affären så de som synts mycket i de första programmen ligger ju härstlängder före de mer anonyman när det är dags frö röstning. Tragiskt, men det är ju så programmet är upplagt.Seadn tyckte jag inet att hon skyllde ifrån sig på nåt bittert vis, utan mer konstaterade att "ja det kan bero på lite tv-tid"
    Såg du den första intervjun? Där skyllde hon verkligen ifrån sig. Citat: "Jag har ju inte framställts överhuvudtaget, jag är ju knappt med i programmet. Så det är ju inte konstigt att jag inte går vidare, för det är ju inte så många som ens vet att jag kanske är här och tävlar."
    Intervjun finns på Idols första sida ganska långt ner. Jag tycker inte att hon uttrycker sig ödmjukt för fem öre.
    Lady Ming of Effell
  • Betty2

Hmm... Det verkar kanske inte ödmjukt men jag tror absolut att hon har (åtminstone delvis) rätt. (Även om man inte borde uttrycka sig så.)

Det var precis likadant med Agnes förra året. Jag visste inte ens om att hon var med i tävlingen (trots att jag hade sett alla avsnitt, men jag hade liksom inte "lagt märke till henne") innan jag såg henne i kvalfinalerna. Och där lovordade juryn henne, men hon gick inte vidare ändå (vilket jag tror beror på att det fanns andra som hade fått mer tv-tid, som tittarna kände mer för). Sedan tog juryn in henne som wild card och hon gick o vann alltihop. (Inte för att jag hejade på henne iofs, men det är ju ett tecken på att hon borde kommit med från kvalfinalerna. )