• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • ming
    Ärtan1 skrev 2006-09-24 11:09:52 följande:
    Jag har väl aldrig skrivit (inte menat så iaf) att det är för att hon är lesbisk som ni inte gillar henne... Då skulle jag skriva en egen tråd under ett annat ämne Men vad är det som har hänt de sista dagarna eftersom de flesta älskade henne och nu så tycker ingen om henne???
    Antagligen det faktumet att hon inte var så grym i fredags som hon var i onsdags.
    Lady Ming of Effell
  • grisekno

Jag säger fortfarande:

Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!

YOU GO GIRL!!!!!!!!!

• Snulan
    årgång 77 skrev 2006-09-24 11:21:04 följande:
    Så typiskt FL trådar. Jag är så less på fördomar och onödigt gnat. Funderar på att lämna FL. Lite OT....
    OT Folk har lätt att vara fördomsfulla på FL då de "bara" skriver...hälften av det som alla här skriver skulle inte personen i fråga våga SÄGA IRL
    sprak å fest å färg *klapp klapp* i vårt Fraggelberg!
  • Snulan

Ja just det...GOOOOOOOOOOOOOOOOOO Cissi

Hejja folk med personlighet å attityd som ger nåt mer än "hissmusik" Jag säger som den kloke jurymedlemmen Daniel så ofta säger:
    "Vi letar inte nödvändigtvis efter den största rösten utan efter en ny popstjärna"

sprak å fest å färg *klapp klapp* i vårt Fraggelberg!
  • ming

Men är det inte konstigt att de lät han Snäckan gå vidare då? Tänk vad många människor de har sagt nej till för att de sjunger fel musikstil, "vi söker efter en POPstjärna, inte en musikalartist/rappare/operasångare/etc etc". Och så låter de en HÅRDROCKARE gå vidare! Fundersam

Lady Ming of Effell
  • årgång 77

Ming: Jag tycker att det var roligt att de tog med olika kategorier av artister. De ville väl ha ett litet hopkok som skulle kunna passa alla. Tycker det är underhållande

• Cassanna

Jag tycker att Linda är väldigt duktig o har personlighet hon oxå! Men jag håller med om att Cissi är bland dom bästa!!!

• Peppa

Jag struntar fullständigt i om Cissi är homo eller hetro. Hon har en taskig scennärvaro, dåligt uttal och sjunger inte bra nog för min smak i alla fall. Vi får väl se hur länge hon blir kvar...

• smultronbubbla

Man är inte fördomsfull för att man tror att någon är lesbisk, hon ÄR ju det.
    Ibland tycker jag en del går lite väl långt. Man får ju inte ens nämna homosexualitet utan att någon går i taket.
    Skulle någon säga att jag ser hetero ut skulle jag inte bry mig det minsta. man har väl valt sin stil själv.