Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Vet inte om ni läst aftonbladet om Ville.
www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,892597,00.html
Jag säger fortfarande:
Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!Cissi!
YOU GO GIRL!!!!!!!!!
Ja just det...GOOOOOOOOOOOOOOOOOO Cissi
Hejja folk med personlighet å attityd som ger nåt mer än "hissmusik" Jag säger som den kloke jurymedlemmen Daniel så ofta säger:
"Vi letar inte nödvändigtvis efter den största rösten utan efter en ny popstjärna"
Men är det inte konstigt att de lät han Snäckan gå vidare då? Tänk vad många människor de har sagt nej till för att de sjunger fel musikstil, "vi söker efter en POPstjärna, inte en musikalartist/rappare/operasångare/etc etc". Och så låter de en HÅRDROCKARE gå vidare!

Ming: Jag tycker att det var roligt att de tog med olika kategorier av artister. De ville väl ha ett litet hopkok som skulle kunna passa alla. Tycker det är underhållande
Jag tycker att Linda är väldigt duktig o har personlighet hon oxå! Men jag håller med om att Cissi är bland dom bästa!!!
Jag struntar fullständigt i om Cissi är homo eller hetro. Hon har en taskig scennärvaro, dåligt uttal och sjunger inte bra nog för min smak i alla fall. Vi får väl se hur länge hon blir kvar...
Man är inte fördomsfull för att man tror att någon är lesbisk, hon ÄR ju det.
Ibland tycker jag en del går lite väl långt. Man får ju inte ens nämna homosexualitet utan att någon går i taket.
Skulle någon säga att jag ser hetero ut skulle jag inte bry mig det minsta. man har väl valt sin stil själv.