Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Tycker Erik, Felicia och Danny är så himla vanliga.
De andra har en egen stil. Det gillar jag
Klarar inte heller av Snäckan, ingen Idol quality öht så han åker nog snart.
Jag tycker att Snäckan har en riktigt bra röst, och han är ju verkligen underhållande på scenen!
Men visst, ibland blir det för mycket. Det trista är att han faktiskt har så många andra musikaliska sidor som inte kommer fram här...
Redan på högstadiet satt alltid han och hans musikaliska polare utanför musiksalen och spelade och sjöng akustiskt och nertonat, det var så härligt! Han har ju faktiskt en lugn sida också... hoppas att han visar den vid tillfälle.
I övrigt tyckte jag att det var alldeles rätt att Sara åkte ut, hon hade en vacker och spröd röst, men i fredags gick det inte så bra. Cissi som var min favorit tidigare var ju itne heller så bra den här gången... synd!
Håller fullständigt med Ming i hennes inlägg nr 3314!
Jag håller också helt o hållet med Ming i hennes inlägg.
(tror dock det var nummer 3314)
Håller med Ming, tänkte skriva ett liknande inlägg... Cissi och Linda är i mitt tycke precis lika mycket i ett fack som Felicia och Erik.
Eftersom så många håller med mig så klistrar jag in det inlägget 3314 igen!
"Jag tycker att det är synd att de flesta verkar tycka illa om de som är poppiga. Då har de plötsligt "ingen egen stil", "är inte originella", och "är kopior". Men de som är rockiga är alltid "originella med egen stil och kör sitt eget race", utan att någon nämner att de är kopior av tex Pink, Gwen Stefani, Metallica eller någon annan. 
Har man ingen egen stil för att man är en poptjej eller popkille, men man har egen stil om man är rocktjej eller rockkille?"
Ouups lite ömma tår tror jag....
Nej, de har säkert en egen stil. Men det är ju såååå tråkigt med alla Mariah Carey, Witney Houston, Backstreet Boy mfl kopior.
Jag gillar ovanstående artister, men tycker det är tråkigt när man bara väljer sådana låtar när det finns så mycket annat bra.
Felicia är ju årets Agnes.
Sen tycker jag med att Snäckan spelar över lite.