Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
snäckan o marcus.. underbara.. cissi.. kattastrof..
*skrattar*
Ja jag blundar alltid en stund medans dom sjunger...För vissa av dom är inte så läkra som markus när dom sjunger...
HAHA HA HA!!
nej det e som kristi säger.. tjejerna ber sina killar gå ut i köket för en ensam stunde med marcus.. fniss
haha, det bästa var att karln min var i köket just när hon sa det
Fast jag tycker inte att han är särskilt snygg, men han sjunger sååå underbart
Danny e ju så popidol snygg.. haha men njaa.. om han e så duktig vettifan.. dem senaste gångerna har han varit det iaf.. Men jag HATAR cissi..
Kan inte förstå varför de påstår att Danny är så snygg!? För min del så är han den minst tilltalande av killarna i årets idol.. Desutom så är han en Ola-klon, vilken jag inte heller fann så speciell eller intressant till utseendet..!
Men smaken är ju olika!
nej jag tycker inte heller han e snygg, men han har det speciella popidol utseendet..
Danny är inte porträttsnygg, däremot tycker jag absolut att han är den som har mest charm och utstrålning!
Helt rätt person som åkte iaf.
Ming:
Njae... iofs kunde jag inte se Jessica i final, men det finns ju de som är betydligt sämre, både sångmässigt och på scen!