• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Tinkerbellan

snäckan o marcus.. underbara.. cissi.. kattastrof..

• maria1978

*skrattar*

Ja jag blundar alltid en stund medans dom sjunger...För vissa av dom är inte så läkra som markus när dom sjunger...

HAHA HA HA!!

• Tinkerbellan

nej det e som kristi säger.. tjejerna ber sina killar gå ut i köket för en ensam stunde med marcus.. fniss

• madde84b

haha, det bästa var att karln min var i köket just när hon sa det Fast jag tycker inte att han är särskilt snygg, men han sjunger sååå underbart

• Tinkerbellan

Danny e ju så popidol snygg.. haha men njaa.. om han e så duktig vettifan.. dem senaste gångerna har han varit det iaf.. Men jag HATAR cissi..

• NoAngel

Kan inte förstå varför de påstår att Danny är så snygg!? För min del så är han den minst tilltalande av killarna i årets idol.. Desutom så är han en Ola-klon, vilken jag inte heller fann så speciell eller intressant till utseendet..!

Men smaken är ju olika!

• Tinkerbellan

nej jag tycker inte heller han e snygg, men han har det speciella popidol utseendet..

• Carisma95

Danny är inte porträttsnygg, däremot tycker jag absolut att han är den som har mest charm och utstrålning!

• ming

Helt rätt person som åkte iaf.

Kossan af Svammel
  • Carisma95

Ming:
    Njae... iofs kunde jag inte se Jessica i final, men det finns ju de som är betydligt sämre, både sångmässigt och på scen!