• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Tett82

Heja Markus! Allt han gör är ju bra! = )

• Bettiz

Jag tycker att Danny var usel! Och hur såg han ut? Såg ju ut som nån hade tryckt dit en peruk och knytit fast den med en scarf!

• Elina87

helt klart rätt snubbe som åkte ut, blev så glad så:) måste bara få tillägga att det var lite komiskt att rockern åkte ut just när det var rocktema på tapeten:)

• VeronicaMy

somnade när det va vem som åkte ut men ser nu att snäckan åkte och helt ärligt så blir ja inte ett dugg ledsen.

markus e bäst!!!!!!!

~Älskar Sebastian 040213 & Lucas 060215~
  • emzemz

Bettiz: Hihi, det var så jäkla pinsamt att se när han kom ut på scenen, med den där scarfen, bandet runt armen.. Sambon pallade nästan inte att sitta kvar med mig och se programmet Det ser så jäkla löjligt ut när de blir stajlade i en stil som inte alls är rätt för dem, som när juryn också apar ut sig! Ikväll hade de hyfsad stil, men Kishti körde lite annorlunda, som vanligt. Men ingen prick dock

• emzemz

Jag erkänner, störde mig på Snäckans scenspel, men rösten diggade jag skarpt! Om Erik skulle vinna, skriver OM, försvinner hans röst på radion direkt, låter som alla andras, Snäckan däremot, hans röst känner man igen direkt.

Håller som Markus som vinnare, när jag ska rösta, blir det på finalen, då det troligtvis står mellan honom och tjejidolen Danny *ryser*

• OceanHazard

Nu har jag missat här... Vilken låt sjöng snäckan??

• OceanHazard

fick precis svaret från annat håll!

• agonist

Helt rätt att snäckan åkte ut!! Blev hur glad som helst
    Han har ju inte ens tagit Idol på allvar,bara skojjat och flamsat runt,sjungit fel i varje program.. och så känns han så falsk och tillgjord så fort han öppnar munnen. YES!!