Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Nej, Erik har ju ryckt upp sig...var ju grym förra veckan :)
Heja Markus! Allt han gör är ju bra! = )
Jag tycker att Danny var usel! Och hur såg han ut? Såg ju ut som nån hade tryckt dit en peruk och knytit fast den med en scarf!
helt klart rätt snubbe som åkte ut, blev så glad så:) måste bara få tillägga att det var lite komiskt att rockern åkte ut just när det var rocktema på tapeten:)
somnade när det va vem som åkte ut men ser nu att snäckan åkte och helt ärligt så blir ja inte ett dugg ledsen.
markus e bäst!!!!!!!
Bettiz: Hihi, det var så jäkla pinsamt att se när han kom ut på scenen, med den där scarfen, bandet runt armen.. Sambon pallade nästan inte att sitta kvar med mig och se programmet
Det ser så jäkla löjligt ut när de blir stajlade i en stil som inte alls är rätt för dem, som när juryn också apar ut sig! Ikväll hade de hyfsad stil, men Kishti körde lite annorlunda, som vanligt. Men ingen prick dock
Jag erkänner, störde mig på Snäckans scenspel, men rösten diggade jag skarpt! Om Erik skulle vinna, skriver OM, försvinner hans röst på radion direkt, låter som alla andras, Snäckan däremot, hans röst känner man igen direkt.
Håller som Markus som vinnare, när jag ska rösta, blir det på finalen, då det troligtvis står mellan honom och tjejidolen Danny *ryser*
Nu har jag missat här... Vilken låt sjöng snäckan??
fick precis svaret från annat håll!
Helt rätt att snäckan åkte ut!! Blev hur glad som helst
Han har ju inte ens tagit Idol på allvar,bara skojjat och flamsat runt,sjungit fel i varje program.. och så känns han så falsk och tillgjord så fort han öppnar munnen. YES!!