Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Håller med dig Elie! Johan VAR bra igår, han var inte lika vek som vanligt utan passade in in denna punk-rock stilen perfekt (även om Foo Fighters säkert lutar mer åt grunge om detta begrepp nu fortfarande sexisterar så tycker jag ändå att det osade punk om det!)
Kort sagt: Visst förtjänar Johan att vara kvar!
Men vaaaaaarför är alla så himla betuttade i Markus? Okej, han sjunger bra men är han inte lite seg att titta på???
FÖ: Danny är självklart fortfarande bäst!
hi hi hi ...jaaa, sexisterar var det ju inte det skulle stå utan existerar...(tänker för mycket på Danny)
Jag är också kär i Markus!!!
Jag med! Kär i Markus alltså...
både jag och min mamma också!
Gött att snäckan åkte ut!!
Ja, äntligen så åkte han
Lite komiskt att han skulle ryka när det var Rock-tema *haha*
Han var nog ganska säker på att han skulle ta hem gårdagen med storm han
Jag är supernöjd att snäckan åkte, jag kan bara inte låta bli att störa ihjäl mig på att han verkar tro att han ÄR Eddie Vedder (sångaren i Perl jam) Han har ett djup eller ett knorr i rösten som jag tycker snäckan försökte apa efter och der är bara bara pinsamt...
Nån som håller med eller fattar vad jag menar?
Det bler ju super extra ultra tydligt igår när han körde en Pearl låt.
Sen stör jag ihjäl mig på att karln inte har någon som hellst självinsikt heller... Pallar inte rada upp alla exepel för jag tror ni vet vad jag menar...
Ville bara ogga av mig