• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Lilo84

Stör mig något hemskt på Cissi!Vet inte vad det är men jag orkar inte ens titta/lyssna när hon sjunger!

• Mia888

Erik var klart bäst igår! Tätt följt av Danny och Markus. Nästa vecka ryker Cissi tror jag.

• Petre

Oj, vad skönt att Snäckan åkte. Om någon annan åkt hade jag blivit riktigt besviken och förvånad. Gillar alla som är kvar på något sätt..

• ming

Felicia borde ha åkt ut igår. Hon var verkligen inte rock, hennes soul-pop lyste igenom och allt blev jättekasst istället. Men hon har väl byggt upp en fan-krets antar jag.

Kossan af Svammel
  • tesbrandt
    ming skrev 2006-10-21 12:23:27 följande:
    Felicia borde ha åkt ut igår. Hon var verkligen inte rock, hennes soul-pop lyste igenom och allt blev jättekasst istället. Men hon har väl byggt upp en fan-krets antar jag. Kossan af Svammel
    Jag tyckte för en gångs skull att Felicia var bra. Tyckte hon gjorde det bra, hon såg inte så där präktig ut heller.
  • Petre

Men vad förvånad jag var över att Cissi och Johan hängde löst igår - jag tyckte helt klart de var bäst igår ju!!

Och Sannas klänning och halsband var jättefina!

• snobben

Markus var bäst som vanligt! Nån av de tre som satt lösa i går hoppades jag på skulle åka...nu hoppas jag att de andra två åker en efter en. Men gör de inte det så är jag inte direkt orolig för ingen av dom kommer vinna.

Lite mulligare-lite stoltare!
  • mamma sbg

lillalisah:
    det gör jag med , något fruktansvärt!! hon e bara för mycke som jag skrev tidigare!!

• Mia888

Japp, Cissi ryker nog nästa vecka, hoppas jag i alla fall. Inte min stil alls.

• Peppa

Om man kan ringa och rösta på de man tycker ska ryka så ryker hon nog..