Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Håller med Kerplunk. Felicia är tråkig.
Jag ser ju hellre att Cissi är kvar än Felicia.
Tycker Cissi gjorde jättebra ifrån sig igår.
Snäckan och Felicia var de enda igår som jag inte tyckte var så bra. (tycker låten snäckan valde är kass)
Johan Johan Johan... Hur många tror att han river av en ballad nästa vecka, iom att det inte blev någon igår? Eller så har han kanske tagit till sig juryns kritik om hans ballader vecka efter vecka. Men, det funkade ju för Darin att köra ballader i stort sett varje vecka fram till finalen. Ok, kan inte jämföra de två, sångmässigt är de i olika nivåer.
Hoppas otroligt mycket att Johan åker nästa vecka, något han borde ha gjort för länge sen! Orsaken till att de inte har röstning på de man tycker är sämst, är kanske för att inte lika många skulle rösta? Men då skulle nog jag rösta! Få bort de man absolut inte tycker passar i programmet!
nu har Snäckan åkt ur, som jag fruktade. Finns inte en endaste jag hoppas se som vinnare nu.. huuu... allra minst Erik eller Linda...
emzemz: håller med! Gillar inte heller Johan, och det är otroligt irriterande att inte kunna rösta på den man tycker är sämst!
Men nu hängde han iaf löst - hoppas det blir han som ryker nästa vecka!
Tids nog åker ju alla ut, i slutet står ju i alla fall Markus Danny som 1:a o 2:a, det är jag säker på.
Håller med. Danny och Markus kommer att stå som 1:a och 2:a..
Efter dem är det lite osäkert....
Hm.. Jag hoppas inte att Johan åker nästa vecka. Han var ju bland de bästa igår ju! Nästa vecka tror jag att jag hoppas Linda åker.. Svårt att säga innan men hört, men jag gissar.
Ja, det kommer nog att bli så, fast jag hoppas på Erik! Han kommer nog att bli 4-5 kanske. Återstår att se.
JAG ÄR TOKIG I MARKUS!!!!

jag håller med emzemz. Hoppas varje vecka Johan hänger löst att han ska få åka hem... Jag vill också kunna rösta på vem som är sämst, men samtidigt skulle det nog leda till att medelmåttorna som ingen har som favorit _eller_ som hatobjekt skulle vinna :)