Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Kerplunk:
Lite synd om Felicia om man nu ska vara snäll. Hon är inget rock-material. Lika lite som cissi är pop....
Men vad är Felicia då?
Jo, tråkig tråkig och tråkig. Hon gör allt medelmåttligt. Sticker aldrig ut på något sätt.
Kerplunk:
Hon har en förmåga att välja väldigt "tråkiga" och anonyma låtar. Däremot tycker jag att hon har en jättebra röst.
Sen när är deltagarna fullfjädrade vid start...
Gillar inte Cissi, men igår var hon bäst!!
Carisma95:
Nja, en del är ju ganska"perfekta" redan från start. Men många måste ju växa till sig.
Men vid denhär tidpunkten i tävlingen brukar man ha fått en liten uppfattning av dom.
Jag har mycket, mycket svårt att tro att Felicia kommer göra nåt väldigt överaskande. Jag tror hon kommer köra på med sina trista låtar och halvmesiga framträdanden.
Flera av dom andra har redan gjort saker som gjort mig nyfiken på att ser mer av dom!
Sen så handlar det ju mycket om vad vi(som röstar) personligen gillar också.
För mig så är utstrålning och scennärvaro viktigare än en helt perfekt röst. Artisterna ska förmedla en känsla. Och det behöver man inte alltid sjunga 100%-igt för att göra.
Btw, I think I know who you are!
www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,896188,00.html
Enligt det här var cissi nära att ryka. Bara hoppas det stämmer, så hon packar nästa vecka!
Läste expressen nyss, hur kan Felicia fått flest % av rösterna?
Jaha, så de va Snäckan som drog igår...kolla bara på uppträderna.
Måste faktiskt erkänna att igår va Johan bra...förstår inte varför han har kört sina dåliga ballader tidigare asså. För Rock e ju nåt han bör hålla sej te asså.
Känns skönt att Erik höll måttet igår oxå
Ganska otroligt asså att Cissi e kvar ännu, iofs så va hon lite bra igår om man ska jämföra me alla andra gånger. Men att nä, hon kan inte sjunga!
Nu har jag sett gårdagens Idol, men jag insåg ganska snabbt att jag inte hinner läsa ikapp allt ni har skrivit.
I alla fall inte just nu.
Tycker nog att rätt person åkte ut i går, eftersom jag tyckte att Snäckan var något sämre än de andra i går. (Förvånande med tanke på att han verkligen är en rock-kille.
) Tyckte t ex att Felicia klarade sig ganska bra trots att hon inte är rock-tjej. Kul att se Cissi och Erik göra bra ifrån sig igen.
Vilka hängde löst igår? Missade det.