Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
För det första så är Pearl Jam grunge och inte rock, och det borde väl en rockers som Snäckan ha koll på
För det andra så var han tillgjord och pinsam på scen som alltid och för det tredje så sjöng han falskt. Så ja, jag tycker rätt åkte ut, men det kunde lika gärna ha varit Linda.
Johan måste snart ta tåget tillbaks till Vänersborg. Han är INTE bra! Det var skönt att Snäckan rök igår. Och faktiskt sjöng väl han en av de kändaste låtarna igår? Vad tror han om oss medelrockare??
Har ingen favorit förutom att jag tycker att Cissi är en jättecool tjej som verkar laidback men inte kanske sjunger super..
Jag gillar Cissi, igår var hon bra ![]()
Glammis: Nej, sambon tyckte johan var jättebra! Håller med till viss del, han bästa framträdande även om det bara blev godkänt för mig.
Hur kan folk tycka att Johan ska åka före Cissi??
Cissi har ju varit kass ända sen "finalen" började! Igår var hon godkänd, men kan inte hålla med om att hon är bättre än Johan!
Erik var bäst i går tycker jag! Marcus och Danny var också bra. Felicia överraskade. Min sambo sa "vilken porrig blick hon fick nu när det var rocklåtar"...
ja, jag kan lyssna på henne när hon sjunger men inte när hon pratar...
Nu är jag arg! Hör inte juryn samma som vi??
Var flera som tog många sura toner igårkväll. Felicia, Linda, Erik och Danny sjöng bra mycket mer falskt än Snäckan gjorde.
Dessutom borde Felicia urvisas eftersom hennes framträdande inte var det minsta rock. Låten var inte rock, hennes sång var inte rock, hennes "dans" var inte rock och hon var absolut INTE rock.
Men det är väl så när hela popsverige ska rösta.
Min lista för igår. Med bäst först.
Markus
Snäckan
Johan
Cicci
Danny
Erik
Linda
Felicia
Man han ju hoppas att detta blir nåt positivt för Snäckan. Att han kan få satsa på nåt annat.
Samma gäller för Markus. Vad f*n gör en sån stor talang i Idol??
Hmm..
Jag är kluven efter gårdagens Idol. Jag kan inte plocka ut nån jag tyckte var bättre än nån annan. Men såhär kan jag sammanfatta vad jag tyckte:
Visst var Markus jättebra som vanligt, men jag stör mig så på hans enformiga "knyta-hand-pose" och "blinka-så-hårt-jag-kan" som jag tycker känns löjlig.
Snäckan var inte bra, så det var skönt att han åkte ut.
Johan var däremot, för första gången, helt ok! Han kändes äkta på nåt sätt som han absolut inte gjort förut när han sjungit ballader falskt.
Felicia kändes lika borttappad som jag-vet-inte-vad, men hon gjorde så gott hon kunde. Hon är ingen favorit i övrigt heller så jag har inget att säga om henne.
Danny gjorde väl inget jättebra framträdande, men det är svårt att göra en av världens bästa rocklåtar rättvisa... Men killen är ju annars hur bra som helst!
Cissi var Cissi... ingen favorit.
Linda var jag besviken på. Jag vill att hon ska vara lika bra som när hon gjorde No Doubt, då var hon ju suverän!
Erik, som jag förut tyckte var blaha blaha, har ju bara helt plötsligt blivit super! Det hände nåt förra veckan och det satt kvar även igår!